FedoraHelper Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvis det var meg du mente? Ja tror det, en 360 Rett og slett fordi jeg ikke orker å vente til ps3 kommer med tittelen jeg venter på, kjøper en senere, men for nå er 360 valget mitt, lurer på om tilbudet Expert har nå er bra? burde jeg kjøpe den nå? (tenkte i helgen) eller vente noen uker? Og hvor er den billigst (butikk, ikke nett) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Usikker på butikk. Men kan vel være greit å kjøpe den på Electroworld. Sparer en del penger da. Birger Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 problemet er jo at jeg ikke er sikker på om jeg får tak i en (er jo bare 100 stk) så er jeg borte tidlig lørdag så dette gjør også saken værre Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 jeg kjøpte meg 360 på expert på mandag , til 2700 kr (den typen med HDMI) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Akkurat. Tipset vil da bli at du kanskje sjekker litt rundt hos dine lokale elektroforhandlere for å se hvem som har hva til hvilken pris. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå