vStyle Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg synes ikke designet på 360 ser så verst ut. Ganske sexy, faktisk - og det vil stå fint til den hvite stuen min Er klar over drittsupporten Microsoft har, men ser ut fra noen få poster at de har skjerpet seg litt. Jeg gidder ikke å droppe å kjøpe en konsoll som har bra grafikk, bredt utvalg av superb spill og god onlinetjeneste pga tech-supporten den har Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ser ingen grunn for å bashe supporten til Microsoft. Har selv ringt der ved flere annledinger, og de har vært veldig til hjelp. Det kommer helt ann på hvilken tone du møter personen på. Er du grinete og sur, kan du heller ikke forvente å bli godt behandlet. Derfor annbefaler jeg at du oppfører deg ved et evt. oppringning til support. Birger Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Enig med deg der, MindTooth... Bekymrer meg ikke så mye for support. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Enig her med MindTooth, hold en høflig tone ovenfor svensken jeg snakket med når jeg fikk RROD, servicen var upåklagelig fra MS' side, hun var både hyggelig og kompetent. DHL derimot Umulig å få den eska fra dem, de klarer ikke å holde noe av det de lover og sier. Ga opp etter en drøy ukes tid med og dro personlig til andre siden av byen med min defekte 360 til en av DHLs sentraler, esken skulle de la være der da. Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tror du vil bli veldig fornøyd med en 360, med tanke på hvilke spill som appellerer til deg Det du nevner om støy er sant, den lager mer lyd enn et Jumbo Jet og har en lei tendens til å få RROD (red rings of death) som resulterer i at du må vente en månede på en ny konsoll. Ser du nevner Ninja Gaiden. Ninja Gaiden Sigma finnes jo på PS3 Ninja Gaiden 2 kommer ekslusivt til 360en, og er vel en god del mer interessant enn en oppusset Ninja Gaiden 1. Videre har jeg aldri skjønt at lydnivået til 360en skal være noe problem. Jeg synes lydnivået er veldig lavt. Omtrent som på en moderne PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg ser ingen grunn for å bashe supporten til Microsoft. Har selv ringt der ved flere annledinger, og de har vært veldig til hjelp. Det kommer helt ann på hvilken tone du møter personen på. Er du grinete og sur, kan du heller ikke forvente å bli godt behandlet. Derfor annbefaler jeg at du oppfører deg ved et evt. oppringning til support. Birger Haha... Den ene gangen jeg fikk tak i de VAR jeg høffelig, og når de ba meg vente så sa jeg ok. Det er ikke meg det går på, det går rett og slett på at de gir faen i og svare, og når de først svarer så sitter de og forklarer meg mye tull som ikke engang stemmer, og etter en LANG samtale blir det lagt på. Nei, med MS support trenger man ikke å regne med god support i det hele tatt... Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 360 is the now, ps3 is the future... Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bryr meg så lite om PS3 som det er menneskelig mulig... Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 360 is the now, ps3 is the future... Hahah hvordan går det an si så mye dumt i ei så kort setning :-) Regner med du bruker ett snav av ironi i den posten der Uansett, det er gjerne no du skal spille. Ikke kjøpe en konsoll og vente 3 år på at det skal komme fete spill til den?! eller har jeg missforstått nå kanskje Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 "The future is not reliable" Og ja LordShaft, det er nå jeg tenker å spille. Hehe Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ehm.. bestilte dette fra expert på nettbutikken deres, begge varer var på lager: Antal Artnr/Produkt Pris 1 XBOX 360 ZAPHYRE M/20GB HD SPILLKONSOLL 2699,- 1 XBOX 360 FORZA MOTORSPORT 2 SPILL 599,- I dag kom det en postmann på døra med Forza 2 pakket inn, where did my Xbox go? o_o Ringte kundeservice som ikke viste noe, de skulle få sjefen til å ringe meg når han/hun var ferdig i et møte. Sigh?.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hmm. Hadde kanskje ikke xboxen inne på lager. Rart. Birger Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 lol der kom en forvirret postmann på døra og lurte på hvorfor han ikke hadde 2 pakker å levere til meg Så nå koser jeg meg med 360! Forresten, hva burde man velge på gamerzone? Eller har det ingenting å si? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 er mange gode spill til xbox 360 nå... halo 1.3 goeW rainbow six vegas bioshock forza 2 skate myyyye mer.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 lol der kom en forvirret postmann på døra og lurte på hvorfor han ikke hadde 2 pakker å levere til meg Så nå koser jeg meg med 360! Forresten, hva burde man velge på gamerzone? Eller har det ingenting å si? Nei det har ikke noe å si, du kan også forandre på seinere. Selv kjører jeg "Pro" Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvilke titteler kommer til 360 i 2008? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Turok, Army Of Two, kanskje Gears of War 2, og kanskje Halo spillet til Peter Jackson. Og Halo Wars, RTS fra skaperne av Age of Empires. Det var de jeg kom på.. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Takk håper på et mer utfyllende svar ettersom konsoll kjøpet mitt (ps3 eller 360) er avhengi av spill som kommer ettersom jeg har spilt storspilla til 360 må jeg se fremover Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvilke titteler kommer til 360 i 2008? Disse er listet som spill som kommer til X360 : 2 Days to Vegas Ace Combat 6: Fires of Liberation Age of Conan: Hyborian Adventures Age of Pirates: Captain Blood Alan Wake Aliens FPS Aliens RPG Alone in the Dark: Near Death Investigation America's Army: True Soldiers ArmA 2 Army of Two Assassin's Creed Avatar: The Burning Earth Banjo-Kazooie Battlefield: Bad Company Battlestar Galactica Online Beautiful Katamari Bee Movie Game Beowulf Bionic Commando BlackSite: Area 51 Bladestorm: Hundred Years War Borderlands Brothers in Arms: Hell's Highway Brutal Legend Bully: Scholarship Edition Burnout Paradise Call of Duty 4: Modern Warfare Cars Mater-National CellFactor Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Cipher Complex Civilization Revolution Clive Barker's Jericho Command & Conquer 3: Kane's Wrath Condemned 2: Bloodshot Conflict: Denied Ops CrimeCraft Crusaders: Invasion of Constantinople Dance Dance Revolution Universe 2 Dark Messiah of Might and Magic: Elements Dark Sector Dark Void Darksiders: Wrath of War Dead Space Destroy All Humans! Path of the Furon Devil May Cry 4 Dirty Harry DogTag Dungeon Hero Dynasty Warriors 6 Dynasty Warriors: Gundam Edge of Twilight Elder Scrolls IV: Shivering Isles Elveon Enemy Territory: Quake Wars F.E.A.R.: Files Fable 2 Fallout 3 FIFA Street 3 Final Fantasy XI: Wings of the Goddess Fracture Frontlines: Fuel of War Galactic Command Golden Axe: Beast Rider Grand Raid Offroad Grand Theft Auto IV GTR Guitar Hero III: Legends of Rock Halo Wars Harker Heavy Rain Hei$t Hellboy: The Science of Evil Huxley Indiana Jones 2007 Infernal Infinite Undiscovery Interstellar Marines Iron Man Kane & Lynch: Dead Men Kengo Zero King of Fighters: Maximum Impact 2.5 Kingdom Under Fire: Circle of Doom KnightBlade: Line Of Defense L.A. Noire Last Remnant LEGO Indiana Jones: The Videogame LEGO Star Wars: The Complete Saga Looney Tunes: Acme Arsenal Lord of the Rings: The White Council Lost Lost Odyssey Mafia 2 Marvel Universe Online Mass Effect Mercenaries 2: World in Flames Midnight Club: Los Angeles Mirror's Edge MX vs ATV Untamed Naruto: Rise of a Ninja NASCAR 08 NBA 2K8 Need for Speed ProStreet NFL Tour NHL 2K8 Ninja Gaiden 2 Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Possession Postal III Precursors Pro Evolution Soccer 2008 Project Offset PROTOTYPE Race Driver One Rage Resident Evil 5 Rise of the Argonauts Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy Rock Band Rogue Warrior Saboteur Sacred 2: Fallen Angel Saint's Row 2 SBK-08 Superbike World Championship Schwarzenberg Section 8 SEGA Superstars Tennis Silent Hill V Soldier of Fortune: Payback Soulcalibur IV Star Wars: The Force Unleashed Surf's Up The Chronicles of Narnia: Prince Caspian The Club The Golden Compass The Outsider The Scourge Project The Secret World The Shadow of Aten The Siege of Khe Sanh The Simpsons The Spiderwick Chronicles The Wheelman THEY TimeShift TNA iMPACT! To End All Wars Tom Clancy's Air Combat Tom Clancy's EndWar Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction Tomb Raider: Anniversary Tony Hawk's Proving Ground Too Human Top Spin 3 Turok Universe at War: Earth Assault Unreal Tournament III Viking: Battle For Asgard Virtua Fighter 5 Viva Pinata: Party Animals Voltage Voodoo Nights Warhammer: Battle March Warhound White Gold: War in Paradise Witches Wolfenstein World in Conflict Wrestle Kingdom WWE SmackDown! vs. RAW 2008 PS! Alt her trenger ikke å stemme, ettersom alt trenger ikke å være oppdatert. Kilde : Tothegame. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Veldig mange flotte spill til Xbox 360. Tror det er litt slik at spill som egentlig kun skulle komme til PC, kan komme over til Xbox 360. Da begynne maskinene er omtrent like å programere for. Bestemt deg enda eller? Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå