Hk1 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 PC-en min har fungert fint lenge nå men en dag så skjedde det noe. Jeg skrudde av PC-en min på vanlig måte med en usb memory stick. Dagen etter så tok jeg ut memory sticken, et par timer seinere så skrudde jeg på PC-en. Skreiv inn passordet mitt, det tok ca 1min og jeg fikk blå skjerm. Etter det har jeg fått blå skjerm etter innlogging hele tida. PC-en starter fint i sikkerhetsmodus uten blåskjerm. Veit ikke om memory sticken har noe å si men jeg skreiv den opp i tilfelle. Har windows vista ultimate og det har funka fint lenge før dette problemet. Har prøvd å instalere Xp men PC-en fryser før jeg får formatert. Prøvde også å legge inn vista på nytt, det funka bra helt til den delen som windows starter opp, da fikk jeg blå skjerm og PC-en restarta. Håper på svar Mvh: Håkon Tange Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Har forresten prøvd en annen rambrikke som jeg veit funker. Ingen som har en mistanke til hva det kan være? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Prøv å sette tilbake samme memory stick og restart. Så frakobler du sticken iht vanlig prosedyrer. Håper det virker Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 nei det funka ikke Har prøvd med en annen harddisk,rambrikke,hoverkortet er helt nytt,strømforsyninga er ny. har prøvd en del ganger å instalere xp på nytt men PC-en henger rett før jeg kommer inn der hvor jeg kan formatere og reparere. dette skjer med begge hardiskene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå