Zeelot Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Jeg er 17år og skal flytte på hybel om 2uker. Lurer på hvordan det er. Jeg har vært _VELDIG_ klar for å flytte en god stund nå. Har bodd 4km fra bussholdeplass og 2mil fra byen. Uten moped og foreldre som kan kjøre meg rundt så mye er det mildt sagt et lite helvette. Jeg lurer på om noen kan dele noen erfaringer om hvordan det er bo alene for første gang. Lurer også på hvor mye folket bruker på mat i måneden. Slik det ser ut nå er det 3800 i leie som mamma og pappa betaler. 1000kr stipend og ca. 3000 som jeg får fra jobb. All tips/triks og erfaring kan deles her -Hybelgutten Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du kan leve greit på 4000 i måneden mtp at foreldra dine betaler leia. Å bo for seg selv er digg. Man lærer seg å prioritere (riktig). Lever du greit på nudler, vel vitende om at du kan kjøpe jevli mye musikk for 4000kr så gjør du det. Liker du å brenne opp alle penga på fyll og dyr kantinemat så gjør du det Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Meiner det var en tråd for "hybel boere" jeg, men jeg finner den ikke igjen var en tråd om hvorden enn skulla holde økonimien på plass, renhold OSV. masse nyttig tips. Sempron Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Denne tråden kan være grei å få med seg. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Denne tråden kan være grei å få med seg. Virket som om det var mye tull i den tråden. Kunne gjerne tenkt meg en litt mere seriøs tråd om hvordan det er å bo på hybel for første gang. Annet at man spiser mye grandis, trenger penger til mat osv. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du lever veldig godt på 4000,- måneden. EOD. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du lever veldig godt på 4000,- måneden. EOD. ikke hvis du har airsoft-mani.. må ha det, bare må ha det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå