Gå til innhold

Søke jobb hos G-sport ser CV'n ok ut!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger strengt tatt ikke ramse opp grunnskoleutdanningen din, så lenge du oppgir at du går på VGS. Det er liksom en forutsetning for VGS at grunnskolen er fullført.

 

Setningen "Ble hentet inn som ekstrahjelp i en hektisk periode" bør stå med innrykk, slik at CV-en ser bedre ut.

 

Andre ting du kan ta med: Språkkompetanse, hvilken linje på VGS du går...

Lenke til kommentar
Du trenger strengt tatt ikke ramse opp grunnskoleutdanningen din, så lenge du oppgir at du går på VGS. Det er liksom en forutsetning for VGS at grunnskolen er fullført.

 

Setningen "Ble hentet inn som ekstrahjelp i en hektisk periode" bør stå med innrykk, slik at CV-en ser bedre ut.

 

Andre ting du kan ta med: Språkkompetanse, hvilken linje på VGS du går...

 

Takk!

Lenke til kommentar
Du trenger strengt tatt ikke ramse opp grunnskoleutdanningen din, så lenge du oppgir at du går på VGS. Det er liksom en forutsetning for VGS at grunnskolen er fullført.

 

Setningen "Ble hentet inn som ekstrahjelp i en hektisk periode" bør stå med innrykk, slik at CV-en ser bedre ut.

 

Andre ting du kan ta med: Språkkompetanse, hvilken linje på VGS du går...

 

Takk!

 

Attest fra **** *** kan medbringes.

Referanseperson kan også oppgis, om ønsket.

 

Hvorfør ikke oppgi dette med en gang?

Må være mye lettere det?

Lenke til kommentar

Ikke bruk understreking. Det gjør man når man skriver for hånd.

 

Jeg synes Times New Roman er stygg, og bruker alltid Arial, men det er bare min mening.

 

Edit: For å pirke enda mer; det heter "Hårstad skole", ikke "Hårstad Skole", dette gjelder også navnet på VGS og generelt alle norske overskrifter og titler, når det ikke er snakk om egennavn. Kun første ord skal ha stor bokstav. Så lærte du noe i dag også. ;)

Endret av Endre
Lenke til kommentar
Ikke bruk understreking. Det gjør man når man skriver for hånd.

 

Jeg synes Times New Roman er stygg, og bruker alltid Arial, men det er bare min mening.

 

Edit: For å pirke enda mer; det heter "Hårstad skole", ikke "Hårstad Skole", dette gjelder også navnet på VGS og generelt alle norske overskrifter og titler, når det ikke er snakk om egennavn. Kun første ord skal ha stor bokstav. Så lærte du noe i dag også. ;)

 

Nå skriver de det selv med stor s, uten at det skal ha noen betydning. men droppet det. og skrev bare 10årig grunnskole.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...