Gå til innhold

Er du ærlig....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja ... jeg kjøper hardware fordi jeg syns det er MORRO med maskiner som er litt bøse. Kunne sikkert klart meg med en 450Mhz (jeg klarte meg med det i sommer)... men det er artig å fikle med nye komponenter og leke med hardware ;)

 

Et par ganger i året fungerer jo et par av maskinene mine som spill-servere og sånt skit, så da er det ålreit bokser som yter litt. Andre kjøper dyr bil med fett anlegg , jeg har "okei" bil og "greit nok" anlegg ... et par feite pc'er :D

Lenke til kommentar
Gutter, gutter. Nå må dere slutte å la dere dra med på dette tullet til "Janis-15"!

 

hvem har sagt at det er bare gutter her? Må jo kommentere når noen sier at man underklokker for å spare strøm. LOL!!! :rofl:

 

hehe, ser det er mange her som kjønte at det var en spøk ja... ;) har jo selv deltatt i strøm-tråden, så jeg vet at jeg ikke sparer spesielt på det.

 

skal huske å skrive [ironi]...[/ironi] neste gang :)

Lenke til kommentar
Gutter, gutter. Nå må dere slutte å la dere dra med på dette tullet til "Janis-15"!

 

hvem har sagt at det er bare gutter her? Må jo kommentere når noen sier at man underklokker for å spare strøm. LOL!!! :rofl:

 

hehe, ser det er mange her som kjønte at det var en spøk ja... ;) har jo selv deltatt i strøm-tråden, så jeg vet at jeg ikke sparer spesielt på det.

 

skal huske å skrive [ironi]...[/ironi] neste gang :)

 

Ikke vas dere vekk nå, hold dere til spørsmålet og påstanden min :evil:

Hva bruker dere pc`en til, som gjør det nødvendig med slike "Kraftpakker" som noen av dere (de aller fleste) bruker. Har en sterk mistanke om at 90% av dere bruke maskinen til spill, internett og kopiering av cd`er :o

Lenke til kommentar

Ok, OnTopic: Jeg bruker PC'ne mine (hhv. jobb og hjemme) til internett, dele filer, se video, høre mp3, jobbe (word, excel etc) og noen ganger også til sære 3D-programmer jeg bruker på jobben. Dette programmet krever ikke så mye av skjermkortet (har et gammelt 8MB-kort) men krever derimot veldig mye av ram og CPU.

 

Sånn sett burde jobben snart sponset meg med 2GB minne og 2-3GHz CPU, men jeg får vel slite med at det går uutholdelig tregt de få gangene jeg bruker dette sære programmet. Det er jo en god unnskyldning for å ta en ekstra kaffepause i det minste.. 8)

Lenke til kommentar
jeg liker og ha fet pc men grunnen til jeg oppgraderte sist var at under et wc3 geim så lagget det er smule. jeg tolererer ikke en drit lagg.

 

litt kresen eller hva? fet pc betyr jo ikke bare bra hardware! men rått tower og masse bra stuffs!

nja jo det er bare 2 måter og se det på. for meg så er hw og oc 95% vikti og casemod 5% vikti.
Lenke til kommentar

Må nok si at det er spillene som er pådriveren, ja. Har XP2100+/512DDR/GF4Ti. Har en P3 900/256SD også, og den er overkill til det aller meste annet jeg gjør. Det er nok mange som kjøper alt for kraftige maskiner i forhold til hva de skal brukes til. Bare se på de store elektrokjedenes tilbud beregnet på familier. De har gjerne ikke skjermkort/RAM til å takle de kraftigste spillene/oppgavene, men CPU er 4-5 ganger kraftigere enn det som kreves for litt surfing, tekstbehandler og mail.

Lenke til kommentar
for å være helt ærlig, så har jeg faktisk klokket ned maskinen min til det aller laveste for å spare på strømmen, og det er faktisk kun i enkelte spill jeg merker noen forskjell på hastigheten...
la oss alle le ENDA MERE av Jannis-15! dette må være uka's gullkorn! :lol:

 

LOL!

 

aldri hørt om å lese _hele_ tråden før du svarer? :)

 

hint: se litt lenger opp på siden... ;)

Lenke til kommentar
for å være helt ærlig, så har jeg faktisk klokket ned maskinen min til det aller laveste for å spare på strømmen, og det er faktisk kun i enkelte spill jeg merker noen forskjell på hastigheten...

OMGF du er LAME!!!!

 

du bruker vel ikke lommelykt forde du er redd for strømregningen du!

 

 

Vel talt!

:lol:

Lenke til kommentar
for å være helt ærlig, så har jeg faktisk klokket ned maskinen min til det aller laveste for å spare på strømmen, og det er faktisk kun i enkelte spill jeg merker noen forskjell på hastigheten...
la oss alle le ENDA MERE av Jannis-15! dette må være uka's gullkorn! :lol:

 

LOL!

 

aldri hørt om å lese _hele_ tråden før du svarer? :)

 

hint: se litt lenger opp på siden... ;)

 

Busted Jannis. Jeg tror fakta du gjør det også. Du er verre enn bestemora mi!

 

No offense bro...

Lenke til kommentar

Bruker PC'en til? hmmm.................... biiiiiiip, spill, musikk, film (dv-kamera -> divx for det meste + ymse redigeringsarbeid på filmene, klippe inn personer som aldri var der(?)), surfing, murstein (AOpen HQ08 med vindu og "duo" katoder (blacklight), CD-brenning (mykje av det slaget ja), DVD++, forum

 

det oppsummerer vel det meste tror jeg.... (btw. de mest slitte tastene på tastaturet mitt er: "W", "A" og "<>" (gudene vet hvorfor "<>" er så slitt) )

 

Jeg hadde en XP2000+ for en tid tilbake, så kom lynet og CPU ned den datt :-)

 

Nå kjører jeg en gammel duron spitfire 950@1007 med 200mhz fsb på et A7V333 kort med DDR PC2700 minne. Har et GF4 ti4400, og mafia hakker..... økonomi, *sukk* (må jo ha lappen også)....

 

Håper på 2700+ i februar......... da blir det lock'n loll baby - LOL :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...