Nytt visningsnavn Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Nå er høsten her (den har vært her en stund da) og i den forbindelsen flytter mange ungdommer inn i hybler for å gå på videregående. Tenkte at det kunne vært høvelig å starte en tråd der både nye og viderekommende hybelboere kan komme med tips, råd og erfaringer fra deres eget hybelliv: Hvilken mat spiser du, hvor ofte vasker du, har du hatt noen gode/dårlige opplevelser ect. ect. Kan starte med en advarsel: før høstferien (som startet for over ei uke siden og sluttet i dag) fikk jeg en helt genial ide. Jeg skrudde av alle sikringer i sikringskapet for å spare strøm og penger. Genialt, ikke sant? Skrudde av sikringen til kjøleskap/fryseboks og.. Trenger ikke beskrive hva som skjer når et kjøleskap med frys, full av fisk, kylling og kjøtt har stått i +15C i 11 dager.. Endret 15. oktober 2007 av Daniboyzen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det var da enda godt at du tenkte såpass langt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ville bare OMGLOL PWNED! Fant en sur melkekartong i søppelskapet jeg xD lukta spy her i ca 3 dager Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hmm.. Har et tips som jeg må følge så fort jeg får penger igjen.. Ikke kjøp Pizza fra Peppes blir fort litt dyrere enn du tror haha Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...84&hl=hybel IBTL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå