Sovesofa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Punktslanking fungerer ikke. Les kvinnemagasinene (Sjekk www.kk.no) Har ikke nevnt punktslanking men oppstramming/trening av musklene rundt området han ikke er fornøyd med.... blir vel egnetlig punktslanking... men 14 år da, er jo bare valpefettet... er sikkert borte innen du er kommet innen vidregående.. Lenke til kommentar
Vial Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nei, sit-ups fungerer ikke fettforbrennende såfremt du ikke gjør det ekstremt kjapt. Du trener kun musklene i magen. Det gjør ingenting med sideflesket (annet enn kanskje å konvertere det til muskler etterhvert) Hvis du skla ta sit-ups må jeg forresten fortelle deg om en feil de fleste gjør, mange tar 100 sit-ups og tror de får vaskebrett, men det er helt feil. Det kommer nok bedre til syne, men det er pg.a en solid pump. Forsvinner kjapt igjen. Ta 8-12 sit-ups for å trene størrelse, 12-20 for å trene utholdenhet. Mer er bortkastet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) i Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 blir vel egnetlig punktslanking... Det blir vel egentlig ikke det.... Man kan slange seg uten å trene og man kan trene uten å slanke seg, så der faller vel teorien din i grus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) ftvgr Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 blir vel egnetlig punktslanking... Det blir vel egentlig ikke det.... Man kan slange seg uten å trene og man kan trene uten å slanke seg, så der faller vel teorien din i grus men her er jo temaet og slanke seg, han vil kun fjerne sideflesket,så der går din i grus Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 men her er jo temaet og slanke seg, han vil kun fjerne sideflesket,så der går din i grus Godt forsøk.... Det trådstarter vil er å bli kvitt kalkunheng på siden, på tynne mennesker er vel det heller skinn og hud enn fett og da er oppstramming mye mer effektivt enn slanking som ikke vil ha virkning i det hele tatt. Det er ikke hele tiden trådstartere vet hva som er den beste løsningen på sitt problem derfor finnes det diskusjonsforum der man kan gi tips og råd. LOL, snakk om å bli gruset :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) gtvfby Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 mygååd..kutt ut å krangleHjelp meg med å finne ut kor lenge eg må jogge før frukost trenger ikke så altfor lang tid... 20 min burde vel egnetlig være fint, kommer jo litt ann på da, hvor godt trent du er.. pøh: blir ikke gruset jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) gvbt Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) mygååd..kutt ut å krangleHjelp meg med å finne ut kor lenge eg må jogge før frukost Ville ikke trent på tom mage, mange gjør dette fordi de inbiller seg at man forbrenner mer fett fordi glykogenlagrene er tomme på morgenen og at de da forbrenner fett istedefor glykogenlagre. Tvert imot er de mer fulle på morgenen for da har kroppen ladet hele natten for å starte en ny dag. Mitt tips er å heller ta en joggetur på kvelden en time eller to etter kveldsmat, avslutt med en porsjon frukt og litt vann NB. Gruset ble du men du tør ikke innse det selv Endret 15. oktober 2007 av Zatuu Lenke til kommentar
Vial Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Zatuu, det er litt av poenget. Bla litt ned i denne artikkelen: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=149, til "Trening før frokost" for å se hvorfor. Det er forresten en veldig fin artikkel ellers også. Ang. tid så er jeg enig med de over. 20-30 min holder i massevis. Hvis du syns det tar for lang tid kan du sjekke ut geriljakardio, men man bør være greit godt trent før man setter igang med det. Kan være litt killer for motivasjonen, og det er ikke fullt så gøy. Endret 16. oktober 2007 av Vial Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) fcd v Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fy faen. Hvor vanskelig kan det være? Ta deg et par/tre joggeturer etter skolen, f.eks man, tirs, fred. Det er ikke noe stort poeng i å gjøre det så veldig avansert. Jogg en halvtimes tid elns. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) v Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) b vg Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det kommer an på hvordan kostholdet ditt er, og hvordan kroppen din er laget. Det går dessverre ikke an å gi et konkret svar på det spørsmålet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) fv g Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Nei. Edit. Det tror jeg nesten du hadde greid å konkludere med selv, egentlig. Endret 19. oktober 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) dc f Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå