Gå til innhold

Hjelp til å fjerne sideflesket..

Gjest Slettet-UibOnr

Anbefalte innlegg

Punktslanking fungerer ikke. Les kvinnemagasinene :p (Sjekk www.kk.no)

Har ikke nevnt punktslanking men oppstramming/trening av musklene rundt området han ikke er fornøyd med....

blir vel egnetlig punktslanking...

men 14 år da, er jo bare valpefettet... er sikkert borte innen du er kommet innen vidregående.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, sit-ups fungerer ikke fettforbrennende såfremt du ikke gjør det ekstremt kjapt. Du trener kun musklene i magen. Det gjør ingenting med sideflesket (annet enn kanskje å konvertere det til muskler etterhvert)

Hvis du skla ta sit-ups må jeg forresten fortelle deg om en feil de fleste gjør, mange tar 100 sit-ups og tror de får vaskebrett, men det er helt feil. Det kommer nok bedre til syne, men det er pg.a en solid pump. Forsvinner kjapt igjen. Ta 8-12 sit-ups for å trene størrelse, 12-20 for å trene utholdenhet. Mer er bortkastet.

Lenke til kommentar
men her er jo temaet og slanke seg, han vil kun fjerne sideflesket,så der går din i grus :D

Godt forsøk....

Det trådstarter vil er å bli kvitt kalkunheng på siden, på tynne mennesker er vel det heller skinn og hud enn fett og da er oppstramming mye mer effektivt enn slanking som ikke vil ha virkning i det hele tatt.

Det er ikke hele tiden trådstartere vet hva som er den beste løsningen på sitt problem derfor finnes det diskusjonsforum der man kan gi tips og råd.

LOL, snakk om å bli gruset :!:

Lenke til kommentar
mygååd..kutt ut å krangle

Hjelp meg med å finne ut kor lenge eg må jogge før frukost ;)

Ville ikke trent på tom mage, mange gjør dette fordi de inbiller seg at man forbrenner mer fett fordi glykogenlagrene er tomme på morgenen og at de da forbrenner fett istedefor glykogenlagre. Tvert imot er de mer fulle på morgenen for da har kroppen ladet hele natten for å starte en ny dag.

Mitt tips er å heller ta en joggetur på kvelden en time eller to etter kveldsmat, avslutt med en porsjon frukt og litt vann :thumbup:

NB. Gruset ble du men du tør ikke innse det selv :cool:

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar

Zatuu, det er litt av poenget. Bla litt ned i denne artikkelen: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=149, til "Trening før frokost" for å se hvorfor. Det er forresten en veldig fin artikkel ellers også.

Ang. tid så er jeg enig med de over. 20-30 min holder i massevis. Hvis du syns det tar for lang tid kan du sjekke ut geriljakardio, men man bør være greit godt trent før man setter igang med det. Kan være litt killer for motivasjonen, og det er ikke fullt så gøy.

Endret av Vial
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...