Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) . Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Vial Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei!Eg er ikkje feit noken annan stad enn sidene på magen. Har veldig lust å få fjernet det.. Sitter ein del på datan men et ikkje så mykje at det gjer noko.. Nokre tips? Enkelt, forbrenn mer kalorier enn du får i deg. Dette gjør du ved å titte på pakningen på maten du spiser. Du bør ligge på ca. 2-3000 kalorier per dag. Hold deg i god aktivitet og begynn å tren. Du har garantert noen kompiser som har tenkt på å begynne lenge men som ikke har "giddet" fordi de ikke har hatt noen til å pushe de på trening. Vær den personen. Hvis fettprosenten på sidene av magen gjør at du veier en del så bør du ikke løpe for mye. Det er skadelig for knærne, sykling / rask gåing er veldig effektivt. Holder du et gåtempo på 6.5km/t i 30 min, eller et høyt sykkeltempo med passe belastning (tråkk med passe motstand + 1, poenget er at du skal sette kroppen igang og begynne å forbrenne, 30 min.) så går det radig unna. Sideflesket forsvinner som sol fra klar himmel, og det tar kanskje 2 uker før du merker at det blir mindre. Men her er hemmeligheten, når du har trent kardio (fått kroppen igang og du er sliten) så går du på frivektsavdelingen og løfter noen vekter. Ikke vær flau over å løfte lite, husk at du er på et mission her. Først flesket, så musklene. Det som er hemmeligheten skjønner du, er at når du har fått kroppen godt igang og begynner å løfte vekter så setter musklene igang med å jobbe, og da fortsetter forbrenningen å jobbe i 48 timer etter trening. Den jobber faktisk mest når du sover, HAH, enda en god grunn til å sove! Når du har løftet en del vekter (husk å øke litt etterhvert. Hvis du ikke er så godt trent fra før av så begynn lavt og kjenn deg oppover) så stikker du tilbake til treningsmaskinene og kjører litt cardio til. Det er en deilig måte å avslutte treningen på. Hvorfor funker det: Du setter kroppens forbrenning i gang samtidig som du er bevisst på hva du får i deg. Når ser du resultater: Ta bilder av deg selv på ett bestemt sted i speilet hver tredje dag. Etter to uker kan du gå igjennom bildene og glise bredt. 14 dager så er kroppen din fin og slank! Hva må du se opp for: Husk at det er umulig å punktslanke, så hele kroppen din vil begynne å forbrenne. Det er ikke sikkert flesket forsvinner med en gang, men generellt vil kroppen begynne å smoothe seg ut. Jeg lover deg, dette blir konge! Men en annen ting, og det er ikke så veldig negativt: Hvis du overdriver styrketreninga så vil kroppen gjøre om fettet ditt til muskler. Det kan se litt sært ut med to muskelskinker på hver side av kroppen Vær litt forsiktig, og husk: tren hele kroppen! Ikke glem beina dine, de trenger trening! En ting alle burde begynne med er knebøy på morgenen. Det går kjapt, når du står opp av senga, senk rumpa ned og sett deg på huk, så reiser du deg igjen. Gjør det 12 ganger og knærne dine vil elske deg! Men essensiellt, det er ikke vanskeligere enn å kontrollere kaloriforbruket ditt. Drit i lett-produkter, fett er sunt for deg. Sukker og kalorier er ikke sunt. Poteter, ris og pasta er ikke sunt. Biff, medisterdeig, kylling og fisk er veldig sunt. Kylling er det magreste du får i deg, spis mer kylling! Når jeg sier at fett er sunt så må du huske å skille mellom sunt fett (umettet) og usunt fett (flerumettet), essensiellt betyr det at fett fra dyr er usunt og fett fra planter er sunt. Sånn, gå ut og spre det glade sunne budskapet til alle og enhver og husk: TRAIN HARDER! -Vial Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Å si at han bør ligge på 2-3k kalorier pr dag er vel ikke så smart når du ikke aner hvor mye han veier, bruker og i det hele tatt... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Å si at han bør ligge på 2-3k kalorier pr dag er vel ikke så smart når du ikke aner hvor mye han veier, bruker og i det hele tatt... hade veddemål med en kompis, jeg skulle liksom klare og holde meg til en slankediett i en uke, selv om jeg ikke trengte det... lå på runt 900 kcl om dagen.. var brukbart slapp da ass Lenke til kommentar
Vial Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 2000-3000 kcal er normalt for et menneske å ligge på. Det er tilfredstillende for de fleste. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Å si at han bør ligge på 2-3k kalorier pr dag er vel ikke så smart når du ikke aner hvor mye han veier, bruker og i det hele tatt... hade veddemål med en kompis, jeg skulle liksom klare og holde meg til en slankediett i en uke, selv om jeg ikke trengte det... lå på runt 900 kcl om dagen.. var brukbart slapp da ass Hehe. Kan tenke meg det ja, 900kcl om dagen er jo ikke en dritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) . Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Å si at han bør ligge på 2-3k kalorier pr dag er vel ikke så smart når du ikke aner hvor mye han veier, bruker og i det hele tatt... hade veddemål med en kompis, jeg skulle liksom klare og holde meg til en slankediett i en uke, selv om jeg ikke trengte det... lå på runt 900 kcl om dagen.. var brukbart slapp da ass Hehe. Kan tenke meg det ja, 900kcl om dagen er jo ikke en dritt. nei, men gikk ned 3-4 kg da, og på meg som har lav fettprosent er det ganske bra egnetlig:P men aldri mer, alle andre kompiser spiste bab, og jeg satt der med rugbrødet, salaten og kalkuenfileten min hehe Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er 173 cm høg.. Høres ut som du ikke bør slanke men heller stramme opp litt, normalt sunt kosthold + noen effektive øvelser for området du vil trimme Lenke til kommentar
Vial Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Sånn spisediett har sjelden mye for seg, det er mange lovord men det funker ikke. Du går kanskje ned 3-4 kilo med en gang, men det kommer kjapt tilbake igjen. Det eneste som funker er å spiser riktig og trene nok 56-58kg er ganske lite. Hvor gammel er du aRNd? Er du under 16 bør du ikke begynne å trene vekter riktig enda, kroppen er fremdeles i utvikling. Men litt svetting har ingen vondt av :o) Er 173 cm høg..Høres ut som du ikke bør slanke men heller stramme opp litt, normalt sunt kosthold + noen effektive øvelser for området du vil trimme Punktslanking fungerer ikke. Les kvinnemagasinene (Sjekk www.kk.no) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Er ikke noe i veien for å trene med vekter i ung alder. Bare ta det litt forsiktig, og sørg for all del for at teknikken sitter. Edit. Det er ingenting som heter "punkt slanke" Det du trenger (hvis noe), er en oppstramming. Du veier egentlig ganske lite, og det er ikke noe poeng i å "slanke seg" i så ung alder. Endret 15. oktober 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Dude, du er fjorten år. Begynn og jogg litt da, så får du strammet opp både det ene og det andre. Ta deg et par/tre turer i uka. Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Punktslanking fungerer ikke. Les kvinnemagasinene (Sjekk www.kk.no) Har ikke nevnt punktslanking men oppstramming/trening av musklene rundt området han ikke er fornøyd med.... Lenke til kommentar
Vial Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Enig med Stian89. I 14-års alderen er litt sideflesk bare bra å ha. Det er energireserver og holder deg varm om vinteren. Kroppens måte å ta vare på deg. Trodde du var mye eldre. Da trenger du ikke svi av ukelønna på studio, ta en joggetur før frokost hver dag, da forsvinner sideflesket kjapt. (Å trene før frokost gjør at du får nesten dobbel forbrenningseffekt, det fungerer veldig bra og er perfekt for nettop deg. Ja du må dra deg opp tidligere om mårran, men jeg lover deg - dagen din kommer til å bli fantastisk!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) u Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå