Perazzi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har opprettet et excel regneark som viser en oversikt over kunder med adresse, telefonnummer osv.. Innholdet er kopiert over til Notepad, men formateringen blir helt feil, hulter i bulter. Er det mulig å fikse dette på en enkel måte eller må jeg redigere tektsten manuelt? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har opprettet et excel regneark som viser en oversikt over kunder med adresse, telefonnummer osv..Innholdet er kopiert over til Notepad, men formateringen blir helt feil, hulter i bulter. Er det mulig å fikse dette på en enkel måte eller må jeg redigere tektsten manuelt? Du må lagre som .txt vel? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva er det du skal egentlig ? Hvis formatering er viktig så er ikke notepad det naturlige førstevalget, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Lagrer jeg som txt blir formateringen feil, ikke noe system i det hele tatt. Jeg må lagre denne teksten i notepad (txt. format) fordi jeg skal laste opp denne fila i et program (noe web greier) og dette programmet støtter kun txt. Orginal fila er i xls format. Ser vel ut til at jeg må redigere txt fila manuelt. Endret 17. oktober 2007 av iggipop Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hold musa over strekene i hver rute, og dobbelklikk. Holder med at du tar de øverste. Da skal du kunne kopiere over til txt. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg tror du må spesifisere litt mer hva du mener med formatering. Lagrer du som txt fra Excel er det system, selv om det kanskje ikke ser slik ut for deg. Endret 17. oktober 2007 av kjeklulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå