Øsse Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har nettopp kjøpt nytt lydkort og funker fint. Det problemet jeg har er at WinAmp har en tendens til å skippe ca. 5 sekunder fremover i sangen uten videre. Jeg kan ikke forutse det, det bare skjer. Ganske irriterende. Av programvare som fulgte med installerte jeg volumkontroll, EAX Console, Diagnostics, og driverne. Spill funker helt fint. :-? Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Som vanlig hjalp det med en driveroppdatering. :wink: Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Eller ikke... Problemet er der forsatt. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Høres det ut som en fuxx0ra .mp3-fil? Hvis du spiller av på nytt, skjer det nøyaktig på samme punkt, eller er det helt tilfeldig? Har du tilfeldigvis VIA-brikkesett? Lenke til kommentar
arkela Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Skift output plugin i winamp. viss du bruker crossfading plugin'et har det en tendens til å hoppe midt i sangene. Skift til winamp waveout. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg hadde et slikt problem selv faktisk. Ikke med Audigy2 men med Audigy1. Det som hjalp hos meg var å installere nye HPT370 raid drivere. (Vet ikke om du har denne controllern men hvis du har det så prøv) Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Oppgraderte driverne, skiftet winamp versjon fra 2.80 til 2.81 og Output til Wave. Nå funker det fint. Problemet er at jeg ikke vet hva som gjorde forskjellen. Driverne var det IKKE. Tror det var at jeg skiftet på Output'en. Men det betyr egentlig ikke så mye for min del. Takk for hjelpen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå