Leinen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg er litt frustert for øyenlikket. Holder på å sette opp en ny PC med komponenter som jeg skal bygge selv. Jeg tok komplett.no som et utgangspunkt, men tro det eller ei, jeg fant en billigere side. www.shg.no. Jeg satte opp PC jeg fant meg til ro med der og skulle til å bestille. Sendte mail te shg og spurte om det kom noen ekstra kostnader på bestillingen min utnom frakt og et gebyr på 200kr eller noe slikt. Nei sa de klart og tydelig. Men i det jeg fikk de siste utregningene fra nettsiden med gebyrer osv så kom det plutselig 600-700kr ekstra på bestillingen ut i fra noenplass. Står ingen dokumentasjon om hva de 700kronene er osv. Det jeg lurer på er om noen andre kjenner til dette og om det er en enkel forklaring bak dette? Takk Leinen.. Endret 15. oktober 2007 av Leinen Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fiks emnetittelen og gi oss en screenshot. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Enkleste er nok å ringe dem og spørre dem. Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, vet. Men dette skjedde idag og ved å ringe dem så må jeg vente til i morgen på svar Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tror ikke du vil få noe bedre svar herfra Skjønner ikke hvilket gebyr det skulle være snakk om at du måtte betale heller. Det er kun porto som er vanlig å betale. Kanskje det er momsen som er i en egen sum? Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er 25% moms på siden og den er allerede medreknet i prisen for hver enkelt komponent (hva det måtte være) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå