Gå til innhold

Half - Life 2 Episode 2 Screenshots SPOILERS

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Her har jeg laget en post om ting i Half - Life 2 Episode 2 som jeg synes er utrolig kult, vet at det finnes denne screenshot posten

men jeg laget denne bare for Half - Life 2 Episode 2

Og deg advarer, SPOILERS!

Har du noen kule Episode 2 screenshots, så sleng dem inn her

Her er noen av mine bilder fra Half - Life 2 Episode 2

Splatter effekter

Synes de nye skygge effektene var råe

Skygge Effekter

Noen som fikk med seg denne ?

hmmm

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi ser jo de screenshotsene i den andre tråden. Er det nødvendig å lage en tråd som "fremhever" screenshotsene? De var pene ja, men noen av oss som går igjennom den andre tråden ser jo bildene dine. Hvordan hadde det blitt hvis annenhver bruker laget en ny tråd angående sine screenshots, ville nok blitt litt FOR mange tråder. Dette forumet er gedigent, med mange brukere, vil bare si at folk hadde sett de bildene dine :).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Vi ser jo de screenshotsene i den andre tråden. Er det nødvendig å lage en tråd som "fremhever" screenshotsene? De var pene ja, men noen av oss som går igjennom den andre tråden ser jo bildene dine. Hvordan hadde det blitt hvis annenhver bruker laget en ny tråd angående sine screenshots, ville nok blitt litt FOR mange tråder. Dette forumet er gedigent, med mange brukere, vil bare si at folk hadde sett de bildene dine :).

er klar over det, men denne tråden er for Half - Life 2 Episode 2, ikke for kule hs i Counter-Strike.

Lenke til kommentar

No Offense. Men er rimelig sikker på at flere har kule screenshots, og jeg snakker ikke om kule HS i CSS. Mener du at alle screenshots i den andre tråden er av folk som viser seg frem? Enig i at HL2 EP2 er et vakkert spill, men uansett.

Ser at du har endra tråden din litt, men hvis den er rettet mot HL2 EP2, finnes det ikke en egen seksjon for det? Half Life finnes Spill > Spillforum - For de mest omdiskuterte > Half Life

Endret av Lakrits
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
No Offense. Men er rimelig sikker på at flere har kule screenshots, og jeg snakker ikke om kule HS i CSS. Mener du at alle screenshots i den andre tråden er av folk som viser seg frem?

Denne posten er for half - life 2 episode 2, og vist flere har kule screenshots til HL 2 ep2 så kan de poste dem her. Mener ikke at den andre tråden er for og vise seg frem, greit at andre poster screenshots der, men her kan de få de litt mer samlet.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Forstår du i det hele tatt av det jeg mener? Denne tråden passer ikke inn her, hvis det er en egen HL2 EP2 screenshots thread burde den bli plassert ved Half Life seksjonen!

Da beklager jeg vist jeg har postet feil sted, admins kan flytte den til hl mappen da :)

Lenke til kommentar

Ingen fancy skygger fra meg. måtte skru av noen effekter for og få opp fps :thumbdown: Håper jeg får ny PC-en ferdi snart.

Jeg fant jeg fant

Borealis var ikke langt unna rommet du får se den på skjermen.

Knertet de to Advisorene på slutten..

De tåler en go del

F**ed up slutt..

Nisse

For de som er ute etter "Garden gnome" achievement, så er den i dette rommet. Under en seng i hjørnet

Lenke til kommentar
Borealis og knerting av Advisorne? WTF? Hva er det jeg har gått glipp av?

hehe.. Jeg gjorde dette den andre gangen jeg runnet spillet. Brukte noclip og flydde rundt. Borealis er ikke en plass du kommer til med vanlig gameplay. Du bare flyr igjennom veggen borealis er på skjermen og får se den lengre borte.

Advisorne gjemmer seg på siden av hangaren på slutten. De gjør ingen motstand. Og drepe de ga en merkelig slutt, da de ikke kom inn i bygget. Det ble ødelagt av seg selv og ingen døde :D

Lenke til kommentar

Var det noen som fikk med kommentaren til Magnusson (eller hvem av professorene det var) om mikro middagen hans som du (freeman) ødela i black mesa i HL1? Husket med en gang tilbake til mikroen du kunne trykke mange ganger på før middagen inni sprengte :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Winniee, jeg humret også godt av denne kommentaren, og det vil jeg tro alle som har spilt Half-Life gjorde. Det var vel ingen som klarte å gå forbi mikrobølgeovnen uten å grille maten som stod der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...