Keff Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Trenger noe input om sikkelig gode headset. Gromlyd er en faktor her. Drit i prisen. Stort sett til gaming. Har kjøpt 3 sett til nå uten å sjekke dem på forhånd, og har blitt like skuffa hver gang.. Derfor trengs litt hjelp fra dere der ute:) Lurt litt på disse http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=48577 Noen erf. med dem? Åpen for ALT ANY? Edit: Emnetittel endret av moderator. Endret 15. oktober 2007 av Keff Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har du prøvd plantronic sine digitale headset? Tror nyeste heter DLP-550 elns. Koster 1000-1200kr om det ikke har synki i det siste. Jeg er veldig fornøyd, men jeg har en eldre modell; Gamecom PRO1 Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvilke headset har du hatt til nå, så blir det kanskje enklere å komme med noen anbefalinger, men støtter han over om plantronics Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg fant headsettet her: http://www.allegra.no/?mpoint=40,0,0,1&page=cat Lenke til kommentar
Keff Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvilke headset har du hatt til nå, så blir det kanskje enklere å komme med noen anbefalinger, men støtter han over om plantronics Har vært i mellomklassen (6-800kr) Logitech og Creative + et sett jeg ikke husker navnet på.. har solgt alt.. Har liksom bare tatt noe som ser bra ut, uten å tenke (og lest). Derfor jeg nå vil ha noe skikkelig:) Surroud i headset, er det bare vas eller? Ønsker å kunne spille høyt med varm og fyldig gjengivelse av lyden. Bør jeg også tenke nytt lydkort her? Lenke til kommentar
Keff Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 DUH..... Ser at jeg var feilposta tidligere ja (lydkort og pc høytalere...)... er jo masser av svar å finne i andre emner her..... ME SO NOOB! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fordelen med plantronics sine headset er at de er plug'n'play usb, så null drivere uansett os (har enda ikke funnet noen som ikke støtter dem), og alltid samme lyd uansett pc. De har også en egen funksjon som heter Bass Boost (vet ikke om det funker i vista), som gir MYE bass. Det er riste riste. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sennheiser PC160/165(med usb) har jeg også lest veldig mye positivt om, så er vel absolutt en kandidat å vurdere. Velger du varianten uten usb, så kan du jo vurdere et noenlunde bra lydkort hvis du nå bruker det integrerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå