Gå til innhold

TransFormers 2 dato fastsatt.


Fritz0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan nevne at nå rundt hjule tider, da TransFormers 1. kommer på DVD/HD-DVD så skal det også slippes en ny anime/tegnefilm versjon av TransFormers, jeg vet dessverre ikke mere enn hva jeg har lest, men den er oppført på Amazon.com med omtrent samme dato.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Forstår at folk synes dette var noe overfladisk tull, men for min del var Transformers noe av det kuleste jeg hadde sett på lenge.

 

Folk flest likte filmen. Den er også å regne som årets største finansielle suksess, spesielt grunnet at så mange så den flere ganger på kino. Den ble derfor også re-released på IMAX, som medførte enda mer penger i kassa. Den ender vel på 5. plass i verden når det kommer til inntjening på kino (3. plass i USA). Den er nr. 1 om man ser vekk fra oppfølgere.

 

I en sommer full av oppfølgere til suksesser som Pirates of the Caribbean, Shrek, Die Hard osv så overpresterte Transformers så til de grader og endte opp med å bli den mest innbringende "ikke-oppfølger" filmen siden Spider-Man (2002). Men det overasket vel heller lite, folk ville vel gjerne se noe nytt i en kinosommer full av oppfølgere.

 

Dette er også noe så sjeldent som en Michale Bay film som ikke ble slaktet av kritikerne. Endel brukte selvfølgelig filmen til å skrive nedlatende om Bay (fremfor å anmelde filmen), men med 68% på Cream of The Crop hos RT og 7.7 på IMDb så er det ikke rart den regnes som Michael Bay sin beste film.

 

Personlig var det den beste kinoopplevelsen på år og dager. En film som fikk meg til å føle meg som en 8-åring igjen, noe mer enn det kan jeg faktisk ikke ønske meg. :)

 

Steven Spielberg ga jo også beskjed lenge før Transformers ble laget at de ville lage en franchise og ikke en enkeltfilm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...