Kiwi-Kun Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hei. I det siste, dvs de siste to månedene, har jeg sovet close to nothing. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror jeg er redd for å sove. Redd for å drømme. Er dette noe som er mer eller mindre normalt? Endret 15. oktober 2007 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Off Topic: Husk på treords-regelen i emnetittel! Gjør om på den slik at moderatorer ikke stenger tråden din! On Topic: Er det noe annet som har optatt mye av tiden din de siste to månedene? Kan ha noe med saken å gjøre! Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Å drømme har aldri vært noe farlig. Alle av oss har mareritt med mer eller mindre jevne/ujevne mellomrom, men det er jo generelt ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 jo. Ja. For to måneder ca. fikk jeg noen overaskelser. Den jenta jeg har vært forelsket i i nesten to år begynte å gjengjelde følelsene mine. Jeg tok henne med ut på bursdagen hennes og etter det begynte allt å bli spesiellt mellom oss. Jeg vil ikke gå inn på detaljer, men jeg tror det kan ha noe med saken å gjøre. Det har vært veldig mye fram og tilbake på den fronten. Kan referere til en annen tråd jeg har laget. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=626821&st=40 Skal kjærlighet gjøre en søvnløs? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du kan jo og rett og slett ha angst for og drømme Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Knask noen sovepiller. Det funker for meg. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 er de på resept? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sovepiller er overhodet ikke løsningen. I varierende grad skaper slike sovepiller avhengighet, og da skal du ihvertfall få slite. Dessuten virker det på meg som at du er ganske ung - og da skal man ihvertfall ikke ty til sovepiller - det blir kun for de mest ekstreme tilfellene. Sovepiller er på resept ja. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er atten. om det er ungt eller gammelt er opp til andre å avgjøre. Jeg tror jeg har funnet ut hva som er grunnen til søvnproblemene mine. Jeg har drømmefobi -.-" virker det som. Jeg liker ikke å drømme da det gir meg falskt håp om gode ting eller det kan gi meg falsk skrekk for ett eller annet. Det er slitsomt -.-" Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da er du i mine øyne ung, siden jeg er 46....:-) Personlig tror jeg dine søvnproblemer, og evnt. andre emosjonelle problemer kommer av dame-saken du har referert til. Jeg har vært der selv, og kjenner igjen symptomene. Det blir rett og slett for mye å gruble og tenke på - og dette kan virkelig forstyrre søvnen betraktelig. Blir omtrent det samme som når man er nedlesset av arbeid på jobben, og man ikke klarer å gire ned når man kommer hjem. Da blir man ofte liggende og tenke på de samme tingene om natten. Egentlig er det kroppen som varsler om en stress- situasjon. Samme skjer hvis man over lang tid har et alvorlig sykt barn, eller noen andre som står deg virkelig nært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå