Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg har søvn problemer. Trenger litt hjelp..

Kiwi-Kun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo. Ja. For to måneder ca. fikk jeg noen overaskelser.

Den jenta jeg har vært forelsket i i nesten to år begynte å gjengjelde følelsene mine.

Jeg tok henne med ut på bursdagen hennes og etter det begynte allt å bli spesiellt mellom oss.

Jeg vil ikke gå inn på detaljer, men jeg tror det kan ha noe med saken å gjøre.

Det har vært veldig mye fram og tilbake på den fronten. Kan referere til en annen tråd jeg har laget.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=626821&st=40

Skal kjærlighet gjøre en søvnløs? :S

Lenke til kommentar

Sovepiller er overhodet ikke løsningen. I varierende grad skaper slike sovepiller avhengighet, og da skal du ihvertfall få slite. Dessuten virker det på meg som at du er ganske ung - og da skal man ihvertfall ikke ty til sovepiller - det blir kun for de mest ekstreme tilfellene.

Sovepiller er på resept ja.

Lenke til kommentar

Jeg er atten. om det er ungt eller gammelt er opp til andre å avgjøre.

Jeg tror jeg har funnet ut hva som er grunnen til søvnproblemene mine.

Jeg har drømmefobi -.-" virker det som.

Jeg liker ikke å drømme da det gir meg falskt håp om gode ting eller det kan gi meg falsk skrekk for ett eller annet.

Det er slitsomt -.-"

Lenke til kommentar

Da er du i mine øyne ung, siden jeg er 46....:-)

Personlig tror jeg dine søvnproblemer, og evnt. andre emosjonelle problemer kommer av dame-saken du har referert til. Jeg har vært der selv, og kjenner igjen symptomene. Det blir rett og slett for mye å gruble og tenke på - og dette kan virkelig forstyrre søvnen betraktelig.

Blir omtrent det samme som når man er nedlesset av arbeid på jobben, og man ikke klarer å gire ned når man kommer hjem. Da blir man ofte liggende og tenke på de samme tingene om natten. Egentlig er det kroppen som varsler om en stress- situasjon.

Samme skjer hvis man over lang tid har et alvorlig sykt barn, eller noen andre som står deg virkelig nært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...