-Tommy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skal lage min egen oppvarming på 20min til gymmen imorgen. Men har ingen anelse på hva jeg bør ha med og hvor lenge jeg bør holde på med de forskjellige tingene imorgen. Hadde vært veldig glad vis dere hadde giddet å lage et program til meg -2mmy91 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du kan jo: jogge noen runder, svinge på armer, ta i bakken, løpe baklengs, hoppe, hoppe sidelengs. Deretter kan du jo spille stikkball eller noe slikt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Var noe slikt jeg tenkte på, men får karakter på det så syntes at jeg kanskje burde gjøre noe som ikke hele klassen gjør. Andre forslag? Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Var noe slikt jeg tenkte på, men får karakter på det så syntes at jeg kanskje burde gjøre noe som ikke hele klassen gjør. Andre forslag? Ta noen spurter, og tøy ut godt! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Uhm, det var jo enkelt og greit. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Uhm, det var jo enkelt og greit. Ja men, ikke bare det jeg sa.. Jeg mente det -Shark- sa pluss noen spurter og tøy ut Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Åja, da er jeg med Endret 15. oktober 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Noen flere som vil si noe angående program? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Løpe rundt salen 5ganger - stikkball - "doggiser" - tøye ut det blir bra selv hatt det Folk kan fort dabbe av med stikkball, så ikke ha det for lenge Endret 16. oktober 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ok. Har hatt gym nå så er ikke noe vits å skrive noe lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå