Gå til innhold

Sen levering fra MPX/Posten ved private kjøp.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå bestilt en ny DVD-brenner fra mpx og den har blitt sent.

På fredag ble statusen på pakkesporingen endret til "Registrert Omlastingsterminal" kl 09.43. Skulle da tro at pakken var på postkontoret dagen etterpå, da det alltid har vært slik når jeg bestiller fra andre web-butikker.

Men den gang ei. Den står i dette øyeblikket fortsatt som "Registrert Omlastingsterminal".

For en stund tilbake så bestilte jeg også en Samsung PC-skjerm fra MPX på privat kontoen min.

Den sto som "Registrert Omlastingsterminal" i 5 dager før status ble endret til "Ankommet postkontor", med registrerings dato dagen etter den ble registrert på omlastingsterminalen.

Den dagen som denne endringen skjedde fikk jeg også hentelapp fra postkontoret.

Jeg har også bestilt mange varer fra MPX med bedriftskontoen til jobben, og disse har aldri stått med mer enn 1 dag på omlastingsterminalen før de ble sendt videre.

Driver da MPX eller posten å prioriterer bedriftspakker, selv om de er sendt som vanlige pakker, eller er det noe annet som er feil?

Er det noen andre som har opplevd dette med MPX?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja derfor jeg tok med posten i emnet.

Fikk nå pakken i stad (bestilt med levering på døren).

Pakkesporingen gikk da rett fra "Registrert Omlastingsterminal" til "Utlevert", og det kom opp to ganger til og med, med en times mellomrom hver gang.

Men nå er i hvertfall pakken her. Skal jeg følge litt med neste gang jeg bestiller noe fra MPX, og se om det tar like lang tid for posten å levere det da.

Skal også sammenligne med leveringstid fra andre nettbutikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...