EinarEriksen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ice leverer allerede mobilt bredbånd med bedre dekning enn Telenor og NetCom. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvor mye koster ett sånt abonement i måneden? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) nøyaktig hva det står på slutten av artikkelen, 399 pr måned... men når jeg var innom siden så ble jeg overrasket. den snakker om fri bruk nå. har ice gått bort fra mengdebetaling?! Endret 15. oktober 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 nøyaktig hva det står på slutten av artikkelen, 399 pr måned... men når jeg var innom siden så ble jeg overrasket. den snakker om fri bruk nå. har ice gått bort fra mengdebetaling?! Fatter ikke at jeg klarte å ikke se det.. Tja, kunne jeg betalt èn og en månede av gangen hadde det kanskje vært noe å hatt i båten om sommeren, la den ligge om høsten og våren og ha den på hytta om vinteren! Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 men når jeg var innom siden så ble jeg overrasket. den snakker om fri bruk nå.har ice gått bort fra mengdebetaling?! Jepp, ser slik ut. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Laland: Se på ice.no du. Du kan ha ukesabonnement. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Saftig pris på routeren og det, men det er kanskje verdt det. Du får ihvertfall dekning over nesten hele landet på 3g, og den er en høyere hastighet enn før, i følge Ice selvfølgelig. Får se om hastighetene stemmer. Edit: trykkleif Endret 15. oktober 2007 av kornelen Lenke til kommentar
djchange Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Om man binder seg til 12mnd (399x12+199 i etabl.) så får man jo USB-modemet til 495NOK, det er da ikke en så helt hoppende gal pris. Det jeg syntes er hyggelig er at USB-modemet nå tydeligvis også støtter Max OS X og Linux. Tidligere måtte man fikle noe vanvittig for å få USB-modemet til å kjøre på de OS´ene. Endret 16. oktober 2007 av djchange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg