Autotech Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei. jeg har fått ett problem med min data.når jeg slår på datan og den laster bios,så restarter den seg før den går inn i windows.har prøvd å sette i annen harddisk,tatt ut ram,og prøvd annen ram.når jeg satt inn annen harddisk så skjedde det ingenting.helt svart skjerm. er litt noob når det gjelder data,så jeg håper noen her kan hjelpe meg med tips om hva jeg burde feilsøke på evnt bytte ut. på forhånd takk. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har du testet og formatere? Lenke til kommentar
Autotech Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Nei det har jeg ikke,har ikke lyst til å miste alt jeg har der,da den er bare en partisjon... Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du sier jo du har testet en annen hd og som jeg regner med det var win på... Lenke til kommentar
Autotech Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 hehe ja det er det:P hørt noe tips om det kan være strømforsyning eller skjermkort og,men jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
Forrest Gump Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hadde samme symtomer en gang. Da var det strømforsyningen som begynte å bli dårlig. Skiftet den og alt løste seg. Lenke til kommentar
Autotech Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 ok,jeg må prøve å bytte den da,verdt forsøket hvertfall. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Funnet noe ut av det? Lenke til kommentar
Autotech Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 nei,funka ikke å bytte strømforsyninga heller,så da blir det å teste skjermkort.. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Autotech Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Asus m2n sli deluxe. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Høyst sannsynlig er det skade i Windows installasjonen. For XP: Finn fremm Windows XP plata, sett den inn i drevet og slå av maskinen. Start maskinen, når du ser skriften "press a key to boot from CD" så trykker du en valgfri tast, maskinen vil nå starte installasjonen av Windows XP, hvor reperasjons delen ligger. Ved første installasjons bildet får du 3 valg, "enter" for og installere, "F3" for og avslutte og det du skal velge: R/E = repair -> pass = enter -> velg operativsystem (trykk feks 1 så Enter), i neste vindu skriver du "CHKDSK /R". Når denne opperasjonen er ferdig, ta ut CD platen, skriv "exit". Maskinen starter nå på nytt og skal forhåpentligvis fungere som normalt. Endret 20. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Prøvd å starte i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
Autotech Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 jeg har ikke prøvd det,men det må jo testes ut. takker for tips gutta:) åssen starter jeg i sikker modus? det funka ikke det heller,kom bare opp en helmasse linjer nedover,og så restarta den seg..... Lenke til kommentar
Autotech Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 nå hr jeg satt inn win xp cd,og den laster inn filer,men det kommer opp at filensym_hi.sys er skadet,så står det at jeg skal trykke en tast for å fortsette,men da kommer det at installasjonen mislyktes... hva faen er det? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Når skjer dette? Under lasting av drivere fra CDen? Har du noen anen plate og teste med, eller anen CD/DVD enhet? Endret 20. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Autotech Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Når skjer dette?Under lasting av drivere fra CDen? Har du noen anen plate og teste med, eller anen CD/DVD enhet? ja etter ett minutts tid.. nei jeg har bare den ene plata,jeg fikk låne av en kompis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå