Gå til innhold

Verdt og skaffe Euro Forces og Armored Fury?

Anbefalte innlegg

Har fra før Battlefield 2 og Special Forces. Etter en lengere periode med nesten ingen BF2 spilling, har jeg begynt og spille igjen (endelig fått en PC som drar BF2 ordentlig).

Har sett litt på de 2 boosterpack'ene Euro Forces og Armored Fury, og har lyst på de.

De koster ca. 80,- kroner per pakke fra EA Store. (Du får de vel også i BF2 Deluxe edition også? Men har som sagt BF2+SF fra før, så jeg ser egentlig ikke vitsen med å ha dobbelt opp.)

Uansett, spørsmålet mitt er om det er verdt og skaffe seg disse 2 pakkene? Er de nye kartene/våpnene/kjøretøyene bra? Det ultimate spørsmålet er om det finnes servere med god ping som kjører AF og EF? Hvis jeg ikke finner noen (gode) servere som kjører de, er det rimelig bortkastet synes jeg.

Tenkte forøvrig og prøve Project Reality også, kanskje jeg blir mer hekta der... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å utdype svaret til Mongoman litt. Det er bortkastede penger, ingen spiller de kartene mer, dessuten oppfordrer jeg alle til å boikotte EA downloader/link for du får nemlig bare laste ned ting du har betalt (dyrt) for i kun seks måneder! :thumbdown:

Etter det må du jaggu betale en gang til, da har du det i 2 år, så må du betale for 2 nye år osv.

Så skal du ha noe fra EA kjøp det billigere i butikk, så har du det så lenge du vil.

Er du lei av vanilla og SF, annbefaler jeg å prøve gode mods som:

Pirates 2 (veldig morsom)

Operation Peacekeper (v.0.2 er helt ny)

PoE 2

Desert Conflict

PR forsøker seg på realisme/soldatsimulasjon og passer best for spesielt intresserte som ikke liker arcadespill som BF2.

Lenke til kommentar

Ok, så EF og AF er ikke aktuelt. Hvis ingen spiller de online så er det bortkastet for min del.

DCon har jeg til BF2, og spiller det en del :) morsomt og spille på en del av de gode, gamle Desert Combat kartene.

Spilte PoE back in the days, når det kom ut til BfV. Er PoE2 til BF2 bra?

Jeg liker egentlig både arcadeshooters og mer realistiske shooters. For å si det sånn; jeg liker like godt og spille Red Orchestra og ArmA som BF2 og BF1942 ;)

Så sånn sett tror jeg PR er i min gate uansett.

Lenke til kommentar
Det er bortkastede penger, ingen spiller de kartene mer, dessuten oppfordrer jeg alle til å boikotte EA downloader/link for du får nemlig bare laste ned ting du har betalt (dyrt) for i kun seks måneder! :thumbdown:

Etter det må du jaggu betale en gang til, da har du det i 2 år, så må du betale for 2 nye år osv.

Så skal du ha noe fra EA kjøp det billigere i butikk, så har du det så lenge du vil.

Helt horribelt. Er de nissene som designer produkttilbud der borte hos EA helt fullstendig korka i skallen? Hva i all verden er fordelen da ved å kjøpe noe online dersom man bare har nedlastingsmuligheter i en kort periode etter kjøp? Helt utrolig. :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...