handy`` Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har et problem med Overklokking av min P4 1,7 den er låst på 100 mhz (clock frequensy) jeg tror det har noe og gjøre med en jumpere kan noen hjelpe ?? (hvilken/hvilke)[/size] Lenke til kommentar
2roll Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Ikke at jeg har noen peiling på dette, men du bør iallefall skrive hva slags HK du har. Kanskje noen gidder å svare hvis du gidder å skrive litt mer utfyllende. Lenke til kommentar
handy`` Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 jeg fant ut at jeg ikke hadde noen jumpere men det er fremdeles låst ! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Du må jo si hvilket hk det er :x Lenke til kommentar
eberland Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hva med å gå inn i BIOS (trykke Del i oppstart...) Sjekke instillinger der. Det er lettere å gi råd nåe en vet litt mer enn at det er "ett sånn derre firkantet datakort med komponenter o.l ..." Merke type ??? Lenke til kommentar
magne30 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 har du Dell?`??? eller en annen for for faerdig bygd-pc?? Har vært borti Dell og Fj.Siemens pcer, de kan ikke overklokkes!!, jeg mener av de nyere pcene deres!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå