ivemaole Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei. jeg bare lurer på hva som er det beste med disse to serie-typene. Er disse bare for variasjon eller trener de kroppen på forskjellige måter. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 tja, ikke godt å si egentlig. 5x5 er kjent for styrke mens flere reps er mere volumrettet. om det er noen reel forskjell på 8 og 5 reps vet jeg ikke. å variere med reps og sett er bra Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei. jeg bare lurer på hva som er det beste med disse to serie-typene. Er disse bare for variasjon eller trener de kroppen på forskjellige måter. søk på powerbuilding på google, det er 5*5 oppsettet, orker ikke skrive alt det nå hehe:P personlig liker jeg 5*5 med korte pauser... brker ihvertfall det i benken Lenke til kommentar
trøls Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen glupinger på NTNU kom frem til at 4*4 også er et brukbart oppsett hvis man vil trene styrke. Greia var vel at man må over 80% av maksstyrke for å få noe særlig progresjon, og da blir 4*4 og 5*5 naturlige oppsett. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 variert trening gir best resultat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå