Admiral1 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hadde litt dorlig tid når jeg ville spille halo 3 så jeg bare valgte et ekstra"navn" på gamercardet (eller er det taggen) til Live. Heter StoneDiscoBoB nå, men skulle gjerne byttet til uten stone. Er det muligheter gfor det? Endret 15. oktober 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja det går ann å bytt gametag, koster 800 point å bytte navn tag. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Type sånn jeg har "tjent" via achivments eller koster det kroner å? Mister jeg alt som er lagret på det "gamle" tagget? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Koster ekte penger. Achivments har ikke noe med Microsoft Points å gjøre. Du mister ikke noe, Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det koster 800 microsoft points å endre gamertaggen. Du mister ingenting, og du vil beholde alle vennene dine, og dine venner vil automatisk se din nye gamertag, men du burde kanskje si ifra til vennelista di at du har byttet navn hvis du tenker på å endre den radikalt. Du kan fint bruke bindestrek i nicket, blant andre tegn. tekst copy fra Forandre gamertag'en min tråden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Som det nevnes ovenfor, kan dette gjøres på selve boksen. Ønsker du å slette gamertaggen din, må du kontakte support. Birger Endret 15. oktober 2007 av MindTooth Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det bør legges til at visse personer har møtt på trøbbel med at demmes Halo 3 savefil har forsvunnet ved bytte av Gamertag. Be aware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå