Kristina900 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hei lille søsteren min har brukt habbo masse men hun har brukt mobilen min og tømt den flere ganger og noen ganger bruker hun hus tlf . og får ein måne siden brukte ho 1000 kroner på habbo fra min mobil Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er ikke dette en privatsak mellom deg og søsteren din? Og hvorfor er det Habbo sin feil? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 du klager på noe som Habbo ikke har gjort? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Dette er da ikke HABBO som svindler, er din søster som har problemet her. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Rema 1000 er svindel! Lillesøsteren min stjal visaen og handlet melk og brød for tusenvis av kroner! <-- Ser du hvor lite logikk det er i innlegget ditt nå, trådstarter? Endret 15. oktober 2007 av Loomy 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er man under 18 og bruker penger på slikt så kan vel habbo bli krevd pengene igjen? Uansett - lillesøsteren din trenger sperrer, det er hun som er avhengig. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er man under 18 og bruker penger på slikt så kan vel habbo bli krevd pengene igjen? Uansett - lillesøsteren din trenger sperrer, det er hun som er avhengig. Enig. Så lenge hun er under 18 år så har dere rett til og "heve kjøpet" ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Rema 1000 er svindel! Lillesøsteren min stjal visaen og handlet melk og brød for tusenvis av kroner! <-- Ser du hvor lite logikk det er i innlegget ditt nå, trådstarter? tihi, tenk a komme hjem til et hus fylt med melk og brod. "wtf?!" Skjonner ikke hva folk ser i Habbo, det koster jo penger for alt. At folk gidder. Da ville jeg heller spilt WoW, og blitt hekta pa det. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Rema 1000 er svindel! Lillesøsteren min stjal visaen og handlet melk og brød for tusenvis av kroner! <-- Ser du hvor lite logikk det er i innlegget ditt nå, trådstarter? tihi, tenk a komme hjem til et hus fylt med melk og brod. "wtf?!" Skjonner ikke hva folk ser i Habbo, det koster jo penger for alt. At folk gidder. Da ville jeg heller spilt WoW, og blitt hekta pa det. Spill suger uansett.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er habbo svindel pga det? Hun har da fått det hun(dere) har betalt for. Så ikke kom her og klag over habbo fordi søstra di tjuver penger av familien Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen ganger begynner jeg og lure skikkelig når jeg leser Habbo, det er jo ett slengord for rohypnol Lillesøsteren min har brukt flere 1000kr på habbo, det er svindel :p Ouff nei skulle kanskje spart meg for den. Men sånn seriøst så er det nok lillesøsteren din som må lære seg at det ikke bare er å forsyne seg med andres telefoner for og kjøpe habboting på nettet. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hei lille søsteren min har brukt habbo masse men hun har brukt mobilen min og tømt den flere ganger og noen ganger bruker hun hus tlf . og får ein måne siden brukte ho 1000 kroner på habbo fra min mobil Habbo er ikke svindel.......lillesøsteren din er svindleren her,som bruker telefonen til slike idiot-ting! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Foreslår at du prater med Habbo ang. det der. Gi uansett klar beskjed til søsteren din: Phone's closed! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er det ja, Habbo er noen pengeslukere men det er jo ikke habbo sin feil i denne saken det er som alle andre sier det er søstra di si Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du skal ikke overlat simkort og pin kode til uvedkommende står det ihvertfall i vilkårene for mitt mobil abonnement , så du har vell deg selv å takke... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg lurer egentlig på hvordan folk klarer og bruke 1000 vis av kroner på dette?! Jeg var inne en gang på habbo som liten jeg også, men brukte 20,- eller noe. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg lurer egentlig på hvordan folk klarer og bruke 1000 vis av kroner på dette?!Jeg var inne en gang på habbo som liten jeg også, men brukte 20,- eller noe. Da er du vel "liten" enda? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg lurer egentlig på hvordan folk klarer og bruke 1000 vis av kroner på dette?!Jeg var inne en gang på habbo som liten jeg også, men brukte 20,- eller noe. Da er du vel "liten" enda? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er det ikke noe sånn at du ikke kan bruke mer enn 102,- per måned? Eller tar jeg feil? Husker jeg spilte tragisk mye habbo før og brukte sjukt mye penger på det... Lenke til kommentar
arcanum Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva er egentlig habbo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå