Gå til innhold

NetShop Nekter TilbakeBetaling! Angreretten Ugyldig! Hjelp!

LasseGL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, man har lov til å TESTE det, men ikke å ta det i bruk som sitt eget. Din siste setning er jo helt enig med meg, at man skal få kunne teste slikt man ikke får når man ikke kjøper i butikk.Jeg er så og si 100% sikker på at trådstarter har brukt PC-en mer enn littegranne på 12 dager :).
Altså det er ikke hvordan/hvor mye jeg har brukt PC-en.....men om jeg har det, det evt. loven på min side...det er jo en grunn til at Angrerettsloven ble opprettet....Og det er om kunden ikke er fornøyd med produktet, at den ikke tilfredsstiller kravene hans helt 100 prosent...Og får å se på en Pc må du starte den og fjerne embalasje..det du sier er jo litt merkelig.....Loven sier at hvis man ikke har skadet produktet fysisk så kan man levere den tilbake...jeg tror jeg har loven på min side....men ville egentlig høre hva andre sier? Og om de har opplevd lignende....

Altså, du kan ikke lese bare deler av §12 i angr. og så forvente at alle er enig med deg. Og jo, hvorda og hvor mye spiller en rolle om du leser §12 en gang til.

så det vill si at jeg kan betale fraktkostnadene og det mekanikerene på netShop har brukt for å få PC-en igang?ja jeg har faktisk ikke gjort annet...men det er lite interessant hva jeg har gjort, men om jeg har gjort noe....fikk svar fra forbrukerrådet, sånn hurtig svar funksjon..og de sa at jeg ikke hadde det...men de har heller ikke fått alle informasjonene i sake..og det er at NetShop har fått tilbake PC-en en gang etter at jeg egentlig hadde fått PC-en og det var fordi de ikke hadde installert CPU-vifta og 2 120 mm vanlige vifter, og drivere...

Jeg makter ikke å se relevansen her.

Lenke til kommentar
Men får å levere tilbake et produktet på Angrerett, må man søke om det på NetShop. Og jeg fikk godkjent. Tror dere jeg har en sak?

Følgende står når du får svar fra dem:

"Vi gjør oppmerksom på at dette ikke er en bekreftelse på at returen er godkjent, men at den har fått et saksnr hos oss"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...