khan_ Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Vurderer et vannkjølesystem fra Swiftec, men er usikker på valg av radiator, da jeg ikke vil ta hull på toppen av mitt chieftec miditower. Jeg vurderer følgende: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=BLACKICE Vil den være nok til å kjøle ned en xp2400 og et geforce 4 ti4200? Ønsker å overclocke litt også Regner med at jeg skal ha på 120mm vifte på den radiatoren. Er det noe poeng/mer ytelse med to radiatorer i stedet for 1 stor? Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 nå har ikke jeg erfaring med akkurat den radiatoren, men den skal nok fint klare å kjøle en xp2400 og et ti4200 kort. det er 120mm vifte du skal bruke, ja. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Den radiatoren holder til å kjøle cpu'n din og grafikkortet ditt. Men en ting jeg lurer på med Black Ice er, det selges black ice II på micoplex og Black Ice Extreme II på netconnection, hva er forskjellen ??? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ifl. Netconnection er "Extreme" en forbedret utgave. BlackIce II er "dobbel" og har plass til to vifter ved siden av hverandre. Se om du finner en test på AirPlex-radiatoren. Den synes jeg ser veldig solid ut. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ifl. Netconnection er "Extreme" en forbedret utgave.BlackIce II er "dobbel" og har plass til to vifter ved siden av hverandre. Skjønner ikke at folk gidder å betale 800-900kr. for en radiator som yter en-to grader bedre en Giant radiatoren til halve prisen. Jeg ville valgt en Giant radiator - men det resulterer kanskje i plassproblemer for deg? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Giant er vell ikke så mye større enn BIE II ? Dessuten skal jeg ha radiatoren oppå kabinettet.... og da gjør det seg litt bedre med den BIE II enn en Giant. Tenkte litt på Swiftech sin Hayden radiator, men finner ingen tester av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå