punti Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Finnes det noen andre versjoner utenom Vnes til mobil? Jeg har en Sony Ericsson W660i, det fungerer ikke med vnes på min pga jeg har hat noe med 30 dagers trail, men nå er jeg på storjakt etter andre versjoner. jeg finner ingenting med å google, og jeg håper på gode svar fra folk her, takk! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Det finnes andre emulatoren for å kjøyre nes romér på mobiltelefonen.Men, er nok redd at det ikkje er tillatt å nemne i forumet da. Folk ofte ikkje eiger spillene som dei vil emulere. Og da vil det være snakk om piratkopiering. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Emulatoren i seg selv er vel ikke ulovlig å laste ned? Blir omtrent som å forby å linke til winamp.com fordi mp3 er ulovlig å laste ned...? Er også på jakt etter en gratis emulator til mobil, link plix Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Dette gjelder OGSÅ på PM. To innlegg er slettet som følge av brudd på retningslinje nr8. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg