duda Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei, satt og lurte på en ting. Jeg har 360 og har en kompis som har PS3, vi har begge tenkt til å kjøpe PES 2008, og eventuelt spille det over online. Men funker det? Eller er det sånn at PS3 folk bare kan spille mot PS3 folk? Og 360 folk bare kan spille mot 360 folk? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det svaret der gav meg like mye som da jeg prøvde å nappe løken til et bilde av Moskva-Marit. Det gav meg ingenting. Hva med å si hva du skriver "ja" til, først og fremst? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fungerer ikke over forskjellige konsoller vil jeg tro......... Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fungerer ikke over forskjellige konsoller vil jeg tro......... Det er egentlig ganske synd, spør du meg. Cross-platform er en kul greie. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fungerer ikke over forskjellige konsoller vil jeg tro......... Det er egentlig ganske synd, spør du meg. Cross-platform er en kul greie. Det hadde vært møkkfett. Men det burde vel egentlig ikke være noe problem. For det er ingen forskjell på spillene, om du tenker sånt sett. Lenke til kommentar
duda Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, Bra svar! Jeg har tre forskjellige spm der, og du sier bare ja. Godt å vite hva du sier ja til ihvertfall. Synd det ikke funker, det hadde vært veldig moro hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå