Mojo Pin Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Kunne noen anbefale et godt p2p-program, som er helt fri for adware og bundles, lett å bruke, gode søketreff og god hastighet ? Kjæresten min skulle hatt ett Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 torrent :-) så bruker du utorrent.com , med privat tracker. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis torrent blir litt for avansert for hu/dere, kan du godt prøve FrostWire. Dette er gratis, og bruker det samme nettverket som LimeWire bruker, bare at det er uten reklame og poppups med "Kjøp Pro-versjon"-opplegg. Anbefales Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 torrent :-) så bruker du utorrent.com , med privat tracker. Jeg bruker torrent, og er godt kjent med det. Det er som sagt til kjæresten min, som ikke vil bruke det. Hvis torrent blir litt for avansert for hu/dere, kan du godt prøve FrostWire. Dette er gratis, og bruker det samme nettverket som LimeWire bruker, bare at det er uten reklame og poppups med "Kjøp Pro-versjon"-opplegg. Anbefales Takk Det kan vi prøve ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå