El-Morty Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Les mer her I 2009 kommer enda en Terminator film, Terminator Salvation: The Future Begins, men får de med seg Arnold Schwarzenegger? Sylvester Stallone kommer ut med Rambo: To Hell and Back neste år, og det hadde vært utrolig kult om Arnold ble med i en ny Terminator film! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Den blir uten The Governator. Eller, han får muligens en cameo. Mer kan vi ikke håpe på. Kanskje vi må ta til takke med Dieselnator. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vin Diesel!? Uil og med Van Damme hadde vært bedere. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Aiaiai, skeptisk til enda en Terminator-film. Har riktignok bare sett de 2 første, men de er jo bunnsolide. Inntrykket er at 3ern er heller laber. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vin Diesel!? Uil og med Van Damme hadde vært bedere. Hva er gale med Vin Diesel? Fyren er beintøff, men har valgt helt feil filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg liker Vin Diesel veldig godt. Hadde ikke hatt noe imot om han spilte i denne filmen. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tror det var snakk om at de skulle bruke Arnold's data model, dvs at de tar bilder av han med masse baller på sån grønn/blå vegg, og bruker det som modell for T1000 skeletor modeller? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva er gale med Vin Diesel? Fyren er beintøff, men har valgt helt feil filmer. Han har ikke alltid vært helt heldig med rollene sine nei. Men han er jo sjef i xXx og The Fast & The Furious Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Lite gira på en "ekte spin-off". Meh, nå melkes det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Arnold har vel ikke akkurat tid å spille inn filmer nå som han er guvernør. Så den kan vi vel se langt etter. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Aiaiai, skeptisk til enda en Terminator-film. Har riktignok bare sett de 2 første, men de er jo bunnsolide. Inntrykket er at 3ern er heller laber. Nr 3 er ikke i samme klasse som de 2 første nei, men verdt å se om du liker Arnold. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vil vel ikke akkurat si jeg liker Arnold, men han passer sabla bra inn i Terminator. Får vel sjekke ut 3ern en dag Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg tror ikke 4'ern største problem blir at vi må se på Diesel som robot (noe jeg tror kan bli veldig bra ), men heller at handlingen blir etter apokalypsen eller hva det nå var som skjedde i slutten av 3'ern. Jeg har ivertfall lyst på en terminator som løper rundt i "vår" verden og ikke en øde verden full av frihetskjempere Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Terminator-fans har drømt om å få en film satt i "the aftermath" helt siden åpningen på Terminator 2, så jeg tror det blir veldig bra. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Terminator-fans har drømt om å få en film satt i "the aftermath" helt siden åpningen på Terminator 2, så jeg tror det blir veldig bra. Det tror jeg og, så lenge jeg får se Arnie i den. Godt mulig den blir bra uten og, men det skal jeg se før jeg tror det. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor ikke Robert Patrick som snill Terminator denne gangen Han var jo en god skuespiller i 2'eren. Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Syntes det høres bra ut om Diesel skal spille Terminator faktisk. Hadde vært konge! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 THE ROCK FOR ALLE PENGA! <3 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 THE ROCK FOR ALLE PENGA! <3 Wth? Kane som Terminator! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå