Gå til innhold

Sletting av gammel installasjon av Win Vista.

Anbefalte innlegg

Har nettopp tatt fram en harddisk(ntfs) med mislykket installasjon av Vista på. Den inneholder også mange arkiv som jeg trenger(vil slippe å kopiere til ny hd), kan ikke formatere den pga det. Så hva må gjøres for å få slettet den gamle og mislykkede installsjonen av Vista, jeg får nemlig ikke adgang når jeg prøver å slette windowsmappen. :innocent:

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
går det ikke an å ta over mappen da? går i alle fall an i windows xp.

Ta eierskap over mappen.

Åssen gjør jeg det da, å ta over eierskapet, ligger vel i kontrollpanelet ?

Men kan ikke finne noe der !

Jeg bruker WinXP Pro.

Endret av imation
Lenke til kommentar

Prøv å slett mappen med MoveOnBoot.

Vista er ikke til og stole på uansett, Man burde ikke skaffe seg vista før SP2 kommer til Vista.

Kun et tips! =D

Det er sant at en del brukere har hatt en del problemer med Vista, men å vente til SP2 kommer er på ingen som helst måte nødvendig. Vista fungerer supert for min egen del, og er like stabilt som XP. Om man absolutt skal vente på en SP er ikke SP1 langt unna.

Endret av miCro
Lenke til kommentar

Hvis man skal vente til SP2 til Vista kommer så må du ha tålmodighet sier jeg bare. Uannsett hvor mange Service Pack Windows Vista kommer med så ser jeg ikke helt hvorfor ting skal bli så mye enklere. Jeg håper ikke dere tror at Service Pack 1 til Windows Vista gjør underverker for da tror jeg dere blir skuffa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...