per_magnus Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) jeg klarte å bli frastjelt PC-en min(asus a8js) på en fest.. Har brukt mye tid på å forhøre meg, men finner ikke ut hvem som kunne ha gjort det. Jeg bare lurer på om det er noe håp i det hele tatt om jeg kan få dekket tapet på forsikring? PC-en kosta (med 1 ekstra GB ram) 13.000 Fra Amentio.no. Nå var det heldigvis ikke en annen i familien som ble frastjelt pc, men det er utrolig surt for meg å miste Laptoppen min et halvt år etter jeg fikk den i konfirmasjon:'( Endret 15. oktober 2007 av per_magnus Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Var dette en fest hjemme hos deg, eller et annet sted? Hva slags forsikringer har du, og fra hvilke leverandører? Lenke til kommentar
per_magnus Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 festen var hos meg ja, men nå spør jeg egentlig bare sånn generelt om man kan få igjen på forsikring. Skal sette meg mer inn i det, og lese manualen snart Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tror at du vil slite, for at en 15-åring mister en pc på fyllefest hjemme hos seg selv går under uaktsomhet... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Innboforsikring er vel bankers i dette tilfellet og bør gå greit med mindre du har vist grov uaktsomhet. Men det du først må gjøre er å anmelde det til politiet ASAP (last ned, fyll ut, print ut, lever til snuten). Du får ikke en dritt fra forsikringsselskapet uten å kunne vise til et anmeldelsesnummer. Og, Alastor: 15 år og fyllafest? Det får jeg da inderlig ikke håpe er tilfellet Endret 15. oktober 2007 av Loomy Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er mulig jeg har misforstått, men trådstarter sier han ble konfirmert i vår. og at han hadde fest hjemme hos seg. Er da gjerne fyllefester ting forsvinner på. Lenke til kommentar
per_magnus Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 fyll og fyll, jeg hadde ikke drukket fordi jeg hadde så noia for å miste kontrollen i huset, egentlig gikk alt perfekt, ikke no hærværk, men som sakt da etter jeg hadde tatt en sjekkrunde rundt i huset, da ting hadde roa seg ned, så fant jeg ingen pc... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Anmeld tyveriet, og ring til forsikringsselskapet til foreldrene dine. Du risikerer en relativt høy egenandel. Hør med dem ASAP! Lenke til kommentar
per_magnus Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 betyr ASAP AS SOON AS POSSIBLE? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du burde kanskje vurdere å få deg noen nye venner ? (hvis det ikke var en åpen for alle fest da..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå