Gå til innhold

Stjålet pc - forsikring?

Anbefalte innlegg

jeg klarte å bli frastjelt PC-en min(asus a8js) på en fest.:(. Har brukt mye tid på å forhøre meg, men finner ikke ut hvem som kunne ha gjort det. Jeg bare lurer på om det er noe håp i det hele tatt om jeg kan få dekket tapet på forsikring? PC-en kosta (med 1 ekstra GB ram) 13.000 Fra Amentio.no. Nå var det heldigvis ikke en annen i familien som ble frastjelt pc, men det er utrolig surt for meg å miste Laptoppen min et halvt år etter jeg fikk den i konfirmasjon:'(

Endret av per_magnus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innboforsikring er vel bankers i dette tilfellet og bør gå greit med mindre du har vist grov uaktsomhet. Men det du først må gjøre er å anmelde det til politiet ASAP (last ned, fyll ut, print ut, lever til snuten). Du får ikke en dritt fra forsikringsselskapet uten å kunne vise til et anmeldelsesnummer.

Og, Alastor: 15 år og fyllafest? Det får jeg da inderlig ikke håpe er tilfellet :ph34r:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

fyll og fyll, jeg hadde ikke drukket fordi jeg hadde så noia for å miste kontrollen i huset, egentlig gikk alt perfekt, ikke no hærværk, men som sakt da etter jeg hadde tatt en sjekkrunde rundt i huset, da ting hadde roa seg ned, så fant jeg ingen pc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...