Gå til innhold

Blir jeg rundlurt av tele2?

Pogo

Anbefalte innlegg

Her om dagen mottok jeg en regning på 1700 kr fra tele2, for perioden 22.09 til 15.10.

Nå har det seg slik at jeg den 14.9 kjøpte en ny mobiltelefon, som jeg da kunne se på tellere, for sms, mms, utgående anrop, og datatrafikk, og regne ut hvor mye jeg har brukt siden telefonen ble kjøpt.

sms: 318,64 kr

mms: 101,47 kr

samtaler: 100 kr her har jeg lagt et påslag på over 70 kr, da jeg bare har utgående samtaler på tilsammen 1 time som tilsvarer 31 kr ca, og jeg har lagt det påslaget for oppstartsavgift.

datatrafikk: 250kr

Og dette er det jeg har brukt i perioden 14.9 til og med idag. Da har jeg altså i samme periode mottat en regning på 1700kr, og ringte utestående saldo nå og den var på nesten 700 kr. Da har jeg altså tilsammen blitt fakturert for nesten to og et halvt tusen kroner, mens loggen på mobiltelefonen min tilsier at jeg skal ha brukt kun 700kr. Blir jeg rundtpult av tele2 eller er det bare meg? Bestilte spesifisert faktura på den siste regningen, og da presterte di å sende meg en spesifisert faktura på en gamlere regning som er totalt uinteressant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres rart ut men jeg tror du bør få den spesifiserte fakturaen før du konkluderer med noe. Kanskje du har ringt et dyrere nummer som du ikke husker akkurat nå, kanskje noen andre har lånt telefonen din og kødderingt.

edit: men du bør jo absolutt få sjekket opp i det og kreve å få se spesifisert faktura.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...