Gå til innhold

Hvem skal/bør spille i Justice League?

Dotten

Anbefalte innlegg

Gale har jeg lite problem med. Hun er jo en høy også (1,80), så et klipp av henne hvor hun var et hode høyere enn fyren som intervjuet henne. Jeg klarer ikke helt å se hvem de skulle funnet til rollen som ikke er en ukjent skuespillerinne. Hun blir nok crappy rent kvalitetsmessig i skuespill, men har den riktige fysikken. Jeg bryr meg egentlig lite om WW.

Når det kommer til Batman så er Hammer langt bedre valg enn lille Cotrona. Men som nevnt, han er alt for ung. Selv om han virker som en lovende skuespiller for fremtiden. Brody og Common er bra valg. Når Ridley Scott caster Common så må han nå ha noe å fare med.

Men å caste en som er 21 år til å spille Batman, mens en 31 åring til å spille WW. Det er bare litt absurd.

Men det hadde vært kjekt om WB kunne kommet med noe offisielt. Er jo bare en haug med spekulasjoner ute og går. Siste nytt er at kvinnen med ansvar for å lage draktene (en anerkjent en som jeg ikke husker navnet på) nylig døde. Noe som ikke er særlig positivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare sett Common i Smokin' Aces, men han leverte en aldeles godkjent prestasjon. Et digert hakk bedre enn 95% av alle rappere (ellers artister generelt, virker som om hver eneste kjente musiker er skjebnebestemt til å spille i en eller flere filmer i løpet av karrieren), uten at det sier altfor mye. Og han ligner jo en anelse på Flash, så jeg tror ikke casterne har gjort noe dumt valg der jeg heller.

Lenke til kommentar

Jeg renger med du mener han ligner på Green Lantern, da han ikke akkurat ligner på noen av de to The Flash'ene :wee:

Common gjorde det bra i Smokin' Aces ja, har ikke sett American Gangster så der kan jeg ikke uttale meg.

Men den foreløpige ryktelisten er litt merkelig. 35 år gamle Common som GL, 31 år gamle Gale som WW, 28 år gamle Brody som The Flash og 21 år (!!!) gamle Hammer som Batman?

Jeg kunne heller sett for meg Hammer som Supermann. Men uansett hvilken rolle han er ment å fylle, så trenger han å pumpe i seg litt muskler. Med kun to-tre måneder før innspilling er ment å starte så ser jeg ikke helt hvordan han skal få det til. Jeg klarer bare ikke å tro på ryktene om Hammer, selv om de nå er postet både på Superherohype, AICN og IESB, samt andre steder.

Lenke til kommentar

Endelig er en casting i Justice League "bekreftet". Adam Brody er The Flash, som er blitt ryktet om lenge nå. Når LA Times går til det skritt å poste nyheten er det nok mer enn bare rykter. Dette samsvarer også med hva en av skuespillerne som ikke fikk rollen sa ("I lost the part to Adam Brody")

http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=21605

24205.jpg

Common er så og si eneste som ryktes som Green Lantern og Megan Gale er i Australsk media så og si "bekreftet" som Wonder Woman. De litt mer løse ryktene har Armie Hammer (jeg kommer ikke over det absurde navnet) som Batman, men igjen det er kun et rykte. Fyren er alt for ung til å spille Batman, selv om han er et godt valg for fremtiden. Ettersom Hammer er 1,98m høy så var det jo stor undring til hvem i all verden som skal spille Supermann. Siste rykte der er at det er over 2 meter høye Daniel Cudmore (Giganten i dette klippet). Han har absolutt fysikken, men tapte rollen til Brandon Routh når han prøvde ut for rollen før Superman Returns. Med tanke på at han spilte i X-Men 2 (Colossus), som Singer regisserte, så kan man ikke annet enn å merke seg at Singer ikke fant han god nok som Supermann. Men George Miller skal vist ha en annen visjon og kanskje det er en litt mer muskuløs kar i stil med tegneserien som vil spille Supermann, fremfor Routh og hans "padding" innenfor drakten.

xmen.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Huffameg. På samme hotell i Sydney finner vi vistnok nå Adam Brody, DJ Cotrona, Teresa Palmer og Adam Brody. Eva Green er siste ryktet når det kommer til filmen, men ukjent hvilken rolle.

Ser ut som det da blir følgende:

Supermann - DJ Cotrona (26 år, rundt 1,85 høy)

18755362.jpg

Batman - Armie Hammer (21 år, 1,97 høy)

10m.jpg

Aquaman - santiago cabrera (29 år, 1,82 høy)

Santiago-Cabrera%20(10).jpg

The Flash - Adam Brody (28 år, 1,80 høy)

brody-2.jpg

Er lov å håpe på at Cotrona og Hammer bytter plass, for å bedrive skadekontroll....

Lenke til kommentar
Huffameg. På samme hotell i Sydney finner vi vistnok nå Adam Brody, DJ Cotrona, Teresa Palmer og Adam Brody. Eva Green er siste ryktet når det kommer til filmen, men ukjent hvilken rolle.

Adam Brody og Adam Brody... Om ikke det blir liv i leiern der, så veit ikke jeg.

Jeg må ellers si meg sånn nogenlunde fornøyd med (dem foreløpelige)castinga, man vil aldri bli helt fornøyd whatsoever...

Lenke til kommentar

Når folk har gått og dagdrømt om James Caviezel som Supermann, Gerard Butler som Aquman eller Batman, Ryan Reynolds som The Flash osv så blir man litt paff av ryktene. Det er snakk om menn som blir spilt av ungutter. Adam Brody og Common er de to eneste som er godkjente castinger ved første øyekast. Megan Gale er jo strålende vakker og har fysikken til Wonder Woman, men hun er en modell og ikke skuespiller. Og at Batman og Supermann skal bli spilt av to unggutter er bare fullstendig ullogisk. De skal være godt voksne mannfolk. :)

Lenke til kommentar
Vel man må huske at i Justice League filmen blir det ingen Bruce Wayne. Det blir kun Batman, og siden man ser han i drakten 100% av tiden blir det ikke behov for noe annet enn karisma, en matchende stemme og kroppen til det. Tror det kan gå greit.

Det blir ikke drakt hele tiden. Såfremt scriptet det er snakk om er ekte så blir det Bruce Wayne i sivilt også. Både Martian Manhunter og begge The Flash vil være å finne i sivilt også. Supermann, Aquaman og Wonder Woman har jo ingen maske, så der er det samme ulla uansett.

Og ettersom Hammer er 15 cm høyere enn DJ Cotrona så vil det bare se merkelig ut når Batman tårner over Supermann.

Lenke til kommentar
Det blir ikke drakt hele tiden. Såfremt scriptet det er snakk om er ekte så blir det Bruce Wayne i sivilt også. Både Martian Manhunter og begge The Flash vil være å finne i sivilt også. Supermann, Aquaman og Wonder Woman har jo ingen maske, så der er det samme ulla uansett.

Og ettersom Hammer er 15 cm høyere enn DJ Cotrona så vil det bare se merkelig ut når Batman tårner over Supermann.

Oh. My bad. Hadde inntrykk av at hele filmen utspilte seg som Justice League og ikke deres sivile aliaser. Jeg er dog langt ifra noen ekspert. :p Du har nok rett da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...