annejohn Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Trommis Dom Howard sa til The Daily Star at han og de andre bandmedlemmene forventer å begynne produksjonen av et elektronisk-preget med albumet neste år. Les mer Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Dette høres bra ut! Muse har lenge vært favorittbandet mitt, og det er det fortsatt. Men ahr, liker ikke helt "Elektronisk-preget album" tingen. Gleder meg! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Whoa, jeg ler meg ihjel. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Men ahr, liker ikke helt "Elektronisk-preget album" tingen. Hvorfor ikke? Med band som Radiohead resulterte jo "elektroniskpreget" i deres aller beste album Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 På en måte liker jeg den gamle Muse-sounden best, (Showbiz, Origin Of Symmetry, Absolution) selvom Black Holes And Revelations er sinnsykt kult. Men for et _fantastisk_ liveband Muse er! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Men ahr, liker ikke helt "Elektronisk-preget album" tingen. Hvorfor ikke? Med band som Radiohead resulterte jo "elektroniskpreget" i deres aller beste album Håper på et dobbeltalbum, én CD med elektronisk musikk ala Kid A og én med gitarpreget rock ala Origin of Symmetry; begge med innslag av piano. Neppe veldig realistisk, men man kan da håpe. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det hadde vært no, Idioteque! Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Men ahr, liker ikke helt "Elektronisk-preget album" tingen. Hvorfor ikke? Med band som Radiohead resulterte jo "elektroniskpreget" i deres aller beste album Sist jeg sjekket var ikke Ok Computer et elektronisk album. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du har tydeligvis ikke hørt om Kid A og Amnesiac? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jepp, kjenner hele diskografien deres, men det er Ok Computer som er deres beste album. Så ikke at du nevnte Kid A, bare "deres beste album". Endret 18. oktober 2007 av atomtissen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Men når deres aller beste album er Kid A, så sier det seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg