Gå til innhold

Spill for jenter ?


nAD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri hørt damer over xbox live før! Altså at de prater i micen, men når jeg satt å spilte PGR4 her om kvelden var der faktisk flere innom!

 

Dette er riktig nok ett bilspill, men kanskje hun kan syns dette er morsomt?

 

Det spillet hvor jeg har truffet flest jenter over micen er vel Ghost Recon, av en eller annen grunn. Men husk husk at i 99% av tilfellene er dette damer som låner typens maskin. Vil tro jenter med egen betalkonto og egen Xbox360 utgjør noe slikt som 0,0001%. Xbox live er vel neppe særlig godt som sjekkested ... (men jeg har jo gamerchick fra før jeg, da.)

Lenke til kommentar
Manhunt. Nuff said.

Haha..

Hun er 20, gått mye i Sims 2, Rollercoster tycoon. Hun er ikke noe særlig glad i slossing, heller mer springe rundt og plukke opp mynter, for også hoppe litt. Hun har fått prøvd seg på fps, da blir hun bare svimmel. Ser ut som jeg må vente til PopCap kommer til 360 også :p

 

Noen som har prøvd CSI spillene? Hun er veldig fan av seriene

 

Hvis hun liker Sims -spilla, jo bare Viva Piñata -spillet falle i smak!!

Lenke til kommentar

Å bruke XLive som sjekkested er vel mere ett rop om hjelp føler jeg ;-)

 

Eneste jeg syns er litt synd er at mye jenter får pes over live for "gutta" ikke tåler å tape mot de. Så de holder gjerne kjæft over Viop eller sitter i chat!

Dette er synd syns jeg, men skjønner godt at de ikke gidder å høre på små drittunger med små epeniser som skal være bedre enn alle andre og finner det helt utenkelig å tape for det motsatte kjønn!

 

Men on topic igjen.

Dama mi syns det er helt topp å spille GTA! for ikke å snakke om scarface ;-)

Lenke til kommentar

The Sims, ingen over ingen under. Har prøvd å få dama til å spille alt mulig rart, men da får jeg dette svaret

"Neei, jeg skjønner ikke noe av det voldelige greiene der uansett, æsj blod og alt" :whistle::p hehe.

Men The Sims liker henne... utroskap, intriger, kjærlighet, incest, familie... også puzzlespill.

Lenke til kommentar
Ellers så er hun glad i Halo, gjennomført 1 og 2, og holder på med 3, men favoritten hennes er Gears of War - go figure ... ? :hmm:

 

 

tja foreslår og la henne prøve army of two som kommer ut snart..

 

skaff henne XBL(xbox live) da har jo spillene lengre levetid, noe som er bra =)

 

ellers vet jeg ikke kansje hun kan like mass effect..

 

elder scrolls IV er og en klassiker, godt levetid og alt.. men vi vet jo ikke om hun liker det før det prøves..

 

last ned demoer..

Lenke til kommentar
Dama mi har hatt dilla på Lumines Live i en par måneder, men nå er det plutselig Guitar Hero det går i..

Såklart, hun nekter å ta gitaren opp får å få star power fordi det 'ser så dumt ut' men å sitte å spille på en plast gitar med røde, blå & grønne knapper gjør ikke noe(?)

 

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...