Funky-Fresh Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nå kan jeg ikke si jeg har sjekka opp så mange jenter.Men hørt en del. Når jeg jobba i butikk: "Så skal jeg ha 20 prince og tlf nr ditt" Når jeg jobba på bensinstasjonen: "Nå har jeg tanka opp bilen min, kan jeg tanke opp din?" Men når jeg sjekka opp en gutt en gang sa jeg bare: "vil du invitere meg hjem på sex?" funka som bare det Jævla ekle unge har du ikke bedre ting å gjøre :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Den som skrev det der var vel ei jente Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 "Fine sko, skal vi pule?" "Håper du har forsikring for du lagde nettop en bulk i buksa mi" " oi her var det ryddig skal vi rote litt" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 "Fine sko, skal vi pule?" Den tror jeg vil funke Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hvordan vil du ha eggene? befruktet? Endret 19. oktober 2007 av dioX Lenke til kommentar
Carrie Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 på tusenfryd har vi en avdeling som heter parkservice, der alle som feier rundt i parken jobber.. det beste sjekketrikset derifra er: "hei, jeg jobber i parkservice, skal jeg feie over deg?" Lenke til kommentar
paroa Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hørte om en fra en bekjent: Gutten: Hei, vil du være med meg å kjøre stor limousine med privat sjåfør? Damen: Ja, gjerne. Gutten: Skyndt deg, så rekker vi neste buss! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg gidder ikke å drite meg totalt ut med idiotiske sjekketriks. Si hei, snakk med henne og vær deg selv - fungerer bedre enn noe annet! Lenke til kommentar
Chrizztian Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har du drukket nok til å være med meg hjem? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det beste sjekketrikset er som oftest ikke å være seg selv. Det skal man første være når man hiver hun på døra dagen derpå. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg gidder ikke å drite meg totalt ut med idiotiske sjekketriks. Si hei, snakk med henne og vær deg selv - fungerer bedre enn noe annet! Hvis man går ut i fra en gjennomsnittsbruker på et hardware-relatert forum, bør man egentlig da være seg selv? "Eyh, LAN?" Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 "I lost my teddy bear. Will you sleep with me?" Gruppe jeg så på Nettby. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Den er jo gammel da...Skal du ha mus: "Får jeg bruke dine lår som ørevarmere?" Endret 19. oktober 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 "I lost my teddy bear. Will you sleep with me?" Hahahah den skal jeg prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå