Triiiip Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fikk brev fra Nintendo på Wiien tidligere i dag. Ny kanal altså, det er en Metroid Prime 3 Preview med videoer osv... Lastes ned på Wii shop channel > Wii software... Her står det noe om det også: http://kotaku.com/gaming/notag/metroid-pri...wiis-288093.php Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, lastet det ned tidligere i dag.. Ble litt skuffet, trodde først det stod "demo" ikke preview.. jaja, men dette ser jo lovendes ut da:D Har bestilt det hos EBgames, så neste fredag(26.10) blir det nok mye gaming av Wii ja.. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvordan sletter man denne kanalen egentlig? er ferdig med alle videoene Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du går inn i minnebehandlingen i Settings... Men det kommer flere filmer fram mot lanseringen, så det er ikke nødvendig å slette den ennå. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 http://gamereactor.no/anmeldelser/111239/M...%3A+Corruption/ Norsk anmeldelse. Egentlig litt skuffende. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg kommer garantert til å like det ettersom den eneste grunnen til at jeg mislikt Echoes var de to dimensjonene.. 8/10 er ikke akkurat dårlig heller. Edit: Hahaha, først nå så jeg at det var den omtalen jeg leste i Gamereactor bladet. Han sammenligner mye med Halo 3. Snakk om bullshit omtale. Fyren er jo åpenbart Halo frelst, om man leser Halo 3 omtalen.. Endret 18. oktober 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Denne duden er faktisk nintendo-fan to the core. Helt sant. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Har ikke en drit å si når han er en enda større halo fan og sammenligner det med Halo Endret 18. oktober 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Finnn Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 synes denne kanalen er et bra påfunn, men er litt kjipt at man ikke kan se klippene i fullskjerm, at man må ha den stygge rammen rundt+ at man må laste opp filmene før man kan se dem og for meg med et litt ustabilt tråløst internett så funker det ikke så bra Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Det bufra i 3 sec så starta filmen hos meg. Men syns den rammen ikke burde vært der og syntes heller ikke kvaliteten på klippene var det beste jeg har sett... :S Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Akkurat hva gamereactor sier bryr meg midt bak. Det bryr meg forøvrig midt bak hva andre anmedere også synes. Et spill trenger ikke 10/10 for å være en god opplevelse. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Eeeeh, så en Metroid reklame på tv3 nå. In stores now sa de? det er vel ikke ute før neste fredag vel?? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ooooooh, se hva jeg fikk på døra nå nettopp. Jeg bare måtte. Straight from the big N! Så langt er spillet herlig. Har spilt det i en halvtime. Tok nettopp første boss... gled dere. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Ooooooh, se hva jeg fikk på døra nå nettopp. Jeg bare måtte. Straight from the big N! Så langt er spillet herlig. Har spilt det i en halvtime. Tok nettopp første boss... gled dere. You bastard Hvor bestilte du spillet fra? Endret 19. oktober 2007 av MaxXRebo Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ooooooh, se hva jeg fikk på døra nå nettopp. Jeg bare måtte. Straight from the big N! Så langt er spillet herlig. Har spilt det i en halvtime. Tok nettopp første boss... gled dere. You batard Hvor bestilte du spillet fra? Guttungen er en av Wii-fan gutta, dvs at de har diverse avtaler for å mota spill litt tidligere for å skrive omtaler... Hey, jeg er en av wii-fan gutta... YAY! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Heldige kødd! Ahh!! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hehe ja. Spillet er fantastisk. Rakk dog ikke å spille det lenge før det ble sendt til TCi i dag. Får vente til fredag med å spille mer da. Men i mellomtiden blir det testing av Super Mario Galaxy blant annet. *gni det inn* Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva? Har du Galaxy også? Nei, du skal vel teste det på en messe eller lignende? Ikke sant? Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Ja, jeg og Snikpellik skal teste det, Zack and Wiki og RE:UC til uka ... Endret 20. oktober 2007 av Celledyret Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kan noen bekrefte at Spaceworld har lagt det ut for salg allerede? Jeg så spillet utenfor Spaceworld i dag, men gikk rett til Platekompaniet, der jeg har rabattkort jeg trenger å få brukt, for å se om de hadde det der (det hadde de ikke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå