Gå til innhold

Metroid Prime 3 Channel

Triiiip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer garantert til å like det ettersom den eneste grunnen til at jeg mislikt Echoes var de to dimensjonene.. :D 8/10 er ikke akkurat dårlig heller.

Edit: Hahaha, først nå så jeg at det var den omtalen jeg leste i Gamereactor bladet. Han sammenligner mye med Halo 3. Snakk om bullshit omtale. Fyren er jo åpenbart Halo frelst, om man leser Halo 3 omtalen..

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

synes denne kanalen er et bra påfunn, men er litt kjipt at man ikke kan se klippene i fullskjerm, at man må ha den stygge rammen rundt+ at man må laste opp filmene før man kan se dem og for meg med et litt ustabilt tråløst internett så funker det ikke så bra :no:

Lenke til kommentar
Ooooooh, se hva jeg fikk på døra nå nettopp.

Jeg bare måtte. Straight from the big N! :love:

Så langt er spillet herlig. Har spilt det i en halvtime. Tok nettopp første boss... gled dere.

You bastard :)

Hvor bestilte du spillet fra?

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar
Ooooooh, se hva jeg fikk på døra nå nettopp.

Jeg bare måtte. Straight from the big N! :love:

Så langt er spillet herlig. Har spilt det i en halvtime. Tok nettopp første boss... gled dere.

You batard :)

Hvor bestilte du spillet fra?

Guttungen er en av Wii-fan gutta, dvs at de har diverse avtaler for å mota spill litt tidligere for å skrive omtaler... Hey, jeg er en av wii-fan gutta... YAY! :p

Lenke til kommentar

Kan noen bekrefte at Spaceworld har lagt det ut for salg allerede? Jeg så spillet utenfor Spaceworld i dag, men gikk rett til Platekompaniet, der jeg har rabattkort jeg trenger å få brukt, for å se om de hadde det der (det hadde de ikke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...