.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Av enlaen merkelig grunn så har den høyre tåkelys på Golf 3'en min forsvunet, og da må jeg kjøpe et nytt et, men vil ikke gi så mye heller for et. Hvor i Sandnes/Stavanger området kan jeg få kjøpt billigt tåkelys til Golf? Er åpen for nettsider også Endret 16. oktober 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
joka Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Garviks AutoSpar as Luramyrveien 19 4313 Sandnes www.autospar.no Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Autospar ved Kvadrat ... eller Peter S. Fjetland kanskje, men vet ikke hvor billige de er. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Prøvd nærmeste bilopphugger? Funker som regel fint det. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sjekk ut Knoks da? Ligger ved Autopar sånn ca. Bare til å plukke av et vrak der Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ingen 3-ere på selvplukk der for øyeblikket. Lenke til kommentar
toredre Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Biltema er en sikker plass å handle. Billig og bra (y) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 gode tips her. far var innom knoksen igår, 100kr der men der hadde kun til høyre side så han mannen sa at måtte heller komme tilbake neste uke da hadde de kanskje. På biltema så skulle de ha 400 for et tåkelys pluss da måtte de bestiles, litt dyrt. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jepp, når det gjelder slike småting er det best å gå og plukke seg en på knoks Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Fjern det andre tåkelyset og fyll tomrommet med byggskum. Lakk over i fangerens farge. Bare harrytasser bruker tåkelys uansett... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Tåkelys er i de fleste tilfeller noe herk siden de fleste som bruker dem gjør det ulovlig sammen med nærlys og blender møtende trafikk samtidig som de selv ser dårligere bortsett fra rett foran bilen. På min bil tenner det ene kurvelyset når jeg svinger eller blinker i lav hastighet, og det er faktisk ganske kjekt. Men jeg tenner dem aldri med bryteren, for så tett tåke er det aldri her. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Fjern det andre tåkelyset og fyll tomrommet med byggskum. Lakk over i fangerens farge. Bare harrytasser bruker tåkelys uansett... Er du helt klin kokos? Fylle tomrommet med byggeskum og lakkere? Hvor lenge tror du det holder, et kvarter-halvtime? Plastsveis, sparkle og lakkering til slutt, det var i hver fall slik jeg gjorde det ... Så monterte jeg tåkelys nede i fangeren, liker det bedre enn den originale plasseringen. Fjern selvfølgelig blinklyset óg, ser helt Johan ut med bare blinklysene der ... Tåkelys er jo tøft, kjører alltid med tåke- og parklys, utenom når det er mørkt selvsagt. Endret 20. oktober 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fjern det andre tåkelyset og fyll tomrommet med byggskum. Lakk over i fangerens farge. Bare harrytasser bruker tåkelys uansett... Er du helt klin kokos? ... Tåkelys er jo tøft, kjører alltid med tåke- og parklys, utenom når det er mørkt selvsagt. Mulig jeg er klin kokkos, men tåkelys er og blir teit og harry. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tåkelys er svinaktig praktisk i de tilfellene det er tenkt til, slik som store deler av Nordmøre var plaget med i dag: Kraftig tåke. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Tror det kan være lurt å tåk lys just in case. Idag var jeg på knoksen å der fikk jeg tak i et tåklys for 100krons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå