Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tåkelys i sandnes/stavanger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tåkelys er i de fleste tilfeller noe herk siden de fleste som bruker dem gjør det ulovlig sammen med nærlys og blender møtende trafikk samtidig som de selv ser dårligere bortsett fra rett foran bilen.

På min bil tenner det ene kurvelyset når jeg svinger eller blinker i lav hastighet, og det er faktisk ganske kjekt. Men jeg tenner dem aldri med bryteren, for så tett tåke er det aldri her.

Lenke til kommentar
Fjern det andre tåkelyset og fyll tomrommet med byggskum. Lakk over i fangerens farge. Bare harrytasser bruker tåkelys uansett...

Er du helt klin kokos?

Fylle tomrommet med byggeskum og lakkere? Hvor lenge tror du det holder, et kvarter-halvtime? Plastsveis, sparkle og lakkering til slutt, det var i hver fall slik jeg gjorde det ... Så monterte jeg tåkelys nede i fangeren, liker det bedre enn den originale plasseringen. Fjern selvfølgelig blinklyset óg, ser helt Johan ut med bare blinklysene der ...

Tåkelys er jo tøft, kjører alltid med tåke- og parklys, utenom når det er mørkt selvsagt. :p

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Fjern det andre tåkelyset og fyll tomrommet med byggskum. Lakk over i fangerens farge. Bare harrytasser bruker tåkelys uansett...

Er du helt klin kokos?

...

Tåkelys er jo tøft, kjører alltid med tåke- og parklys, utenom når det er mørkt selvsagt. :p

Mulig jeg er klin kokkos, men tåkelys er og blir teit og harry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...