Splinten Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei, jeg er ikke noe god i overklokking, men merker prossesoren begynner å dra på årene og har ikke penger til ny pc akkurat nå. Derfor lurte jeg på om det var noe overklokkingshjelp ute å går? Det er som sagt en Amd athlon 64 +2800, socket 754. Ligger på ca. 45c idle, noe som er tempratur regulert. bilde av bios: Noen som kan gi meg litt hjelp med hva som passer sammen av innstillinger osv.? Mvh Philip Spernes Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som må vite noe? lurer mest på voltagen.. Hvordan fungerer den.. Er det noe formel for den?? Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Start enkelt Sett multipliern på 12x eller hva som går ann max. Så sette du opp FSBen til du runder av ca 2.2ghz. SÅ ser du hvordan tempen er og om den er stabil. Er den ustabil, last ne everest og se cpu volten. Vist den står på feks 1.2v. Sett den opp på 1.25-1.3v. Husk å se på tempen. Men start i d enkle med mulipliern og FSB ocing;) Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 jeg finner ikke mulipliern? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå