Gjest Slettet-0eO9dJutjc Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hallo.Jeg har et problem med viftehastigheten på varmeapparatet mitt.Den fungerer bare på hastighet 3-4 og ikke på 1-2.Det er no dritt, for jeg MÅ ha full guffe for å blåse.Jeg har sjekket litt rundt på diverse forumer, og finni ut at det er motstanden for varmeapparatet som mest sannsynlig er gåen. Så jeg ringte en forhandler, og han skulle ha 800kr for en enkel motstand.Dette syntes jeg var litt vel drøyt, så jeg lurte på om noen kanskje kunne fortelle meg om de visste noe om hvilken type motstand jeg trenger eller lignende.På forhånd takk. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Om du demonterer motstanden, så kan du via fargekodene på den vite hva motstand du trenger. 800kr er dyrt for et brett, når en sånn motstand maks koster 10kr løs pr stykk. Så gidder du å lodde litt kan det bli billig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0eO9dJutjc Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det hørtes ikke dumt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå