Haddock Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Da har jeg fått nye problemer med min 85mod. 323... Kjørte på en helt rett strekning i 80km/t i går, mulig jeg var såvidt borti bramsa og plutselig hørte jeg et smell fra venstre bakhjul og det begynte og kakle som et uvær baki der, trodde først det var possa som hadde delvis fallt av eller noe, men når jeg skulle bremse opp og stoppe i veikanten kakla det enda verre og bremsepedalen hoppa og slo mot foten og bilen rista... Kunne ikke finne noe alvorlig galt etter en kjapp titt. Sto veldig dårlig til uti veien, så jeg måtte kjøre et lite stykke bort til en parkeringsplass. Men da var problemet plutselig helt borte... Men jeg merker at hvis jeg stopper bilen og trykker ned bremsepedalen stopper den liksom mot noe hardt, tror kanskje håndbrekket kan trekkes høyere opp enn før også. Tok sjansen på en snartur med bilen senere på kvelden, og da kom problemet tilbake etter at jeg rygget også bremsa, men igjen var det bare å stoppe bilen, gå ut å klø seg i hodet å kjøre videre uten problemer. Noen som vet hva dette kan være? Vet det kan være mye rart, men bare si fra hvis jeg skal beskrive noe nermere, eller hvordan jeg kan feilsøke. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Høres ut som ett eller annet i bremsene bak har løsna. Jeg ville ikke kjørt med bilen før det har vært åpna og undersøkt. Har et bremsebånd på noe slags vis hoppa ut fra hjulsylindren vil stemplet i sylindren kunne poppe ut. Da vil bremsevæska flyte fritt ut og det blir fort heller lite brems på bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå