krbalto Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 FS 3205, hva er fordelen med denne ovenfor den til 6995? Omtrent identiske PC-er men et annet chassie, eller er jeg ute og kjører? Ser at PC-en oprinnelig koster 7995 begge to, så what to chose? Hvis det er noen som plages med støy på FS1520 så er vel en nærmest lydløs 3205 verdt omtrent det samme? hvis jeg ville ha en 12" med lite støy og valget sto mellom 1520 og 3205 så hadde jeg tatt 3205 selv om den kanskje koster litt mer..? Mvh Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Takk skal du ha! Jeg bestilte FS1520 i dag tidlig, var den siste igjen på lager. Så hvis støyen blir for mye, da sender jeg den heller tilbake til fordel for evt. 3205. Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt å bruke den til noen tunge oppgaver i det heletatt, så jeg tenkte å underklokke litt hvis det er mulighet for det, og deaktivere det optiske drev, BT, osv. Håper det gjør at viften ikke må kjøre så ofte. Valget stod egentlig mellom en billig ultraportabel og asus eeePC. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kan jo bare nevne at netshop har weekendtilbud på 3205 nå, 6995.- Mvh Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg fikk si 1520 i hus i dag... Fikk den siste de hadde paa lager i Oslo. Straalende fornoeyd i og med at jeg bestillte i gaar, og fikk den i dag. Jeg kan ikke si at jeg er plaget med viften som gaar. Den eneste gangen jeg har hoert viften er under bootingen. Paa en annen side er var tastaturet utrolig braakete i begynnelsen, men det virker som om de ble mye stillere etter noen minutters bruk. Tipper det er et helt vanlig fenomen. Dog merket jeg ikke noe til det paa min forige PC fra ASUS. Jeg kjoepte den for en maaned siden, men solgte fordi 15" var for stort og tungt til aa bruke til forelesninger og slikt. Batteritiden paa denne skal vist nok vaere bedre enn den andre for 6995, men ta det med en klype salt. Denne har bedre speifikasjoner, men skjermen "lekker" en del lys naar jeg har svart skjerm... Dette er ikke noe jeg er plaget med... Tastaturet er det eneste jeg maa si at jeg ble skuffet over. Ikke direkte skuffet, men det lager litt lyd. Batteriet kjoerer 4timer med vanlig lysstyrke. PS! Jeg klatre aa sette paa engelsk tastaturoppsett. Alt i alt gir jeg PC-en 7/10. Til sammenligning faar den jeg solgte en karakter paa 9/10. Da tar jeg ingen hoeyde for pris. Dvs. at hvis Toshiba r500 holder det den lover, saa ville den faatt 9,5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå