fredkl Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det noen som vet hvor man får kjøpt Fujifilm FinePix F30 eller F31fd enten på nett eller i butikk (Oslo området)? Det ser ut som disse modellene har gått ut mange steder. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fujifilm norge har ikke lenger denne på lager, og vil heller ikke få flere. Kjenner ikke til noen butikker/nettbutikker som har denne på lager dessverre, men noen er det sikkert F40 er forsatt tilgjengelig, men den er jo noe dårligere. Lenke til kommentar
fredkl Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er dårlig at de ikke tar inn flere siden det er jo de to modellene som er best Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 De har gått ut. De er ikke lenger i Fujis sortiment. F40 og F50 er de regjerende nå. Lenke til kommentar
Madmax500 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=53172 Lenke til kommentar
johome Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er dårlig at de ikke tar inn flere siden det er jo de to modellene som er best Helt enig . Jeg har selv F30 , og den er bare helt Konge. Kunne aldri tenkt meg å ''oppgradere'' til F40 eller F50. Håper du får tak i modellen. Lenke til kommentar
Nestformann1 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er dårlig at de ikke tar inn flere siden det er jo de to modellene som er best Helt enig . Jeg har selv F30 , og den er bare helt Konge. Kunne aldri tenkt meg å ''oppgradere'' til F40 eller F50. Håper du får tak i modellen. Ja det er som vi så ofte har påpekt at kvantiteten er lettere å selge enn kvaliteten, som er vanskeligere å dokumentere når kameraene ligger i hyllen i butikken. Megapiksler er lettere å forstå enn bildekvalitet. Det allerbeste Fuji kompakt synes jeg med andre er F11. Dette har mindre oppskarping enn F30, men er kanskje litt mindre ergonomisk og med tilsynelatende mer støy på høye iso. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg kjøpte ett f30 på en norsk web-butikk i dag, det siste de hadde 2273,- med veske. Nå må jeg bare få tak i undervannshus og ekstra batteri mens det er å få tak i! Lenke til kommentar
Fryd Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kjøpte ett f30 på en norsk web-butikk i dag, det siste de hadde 2273,- med veske. Nå må jeg bare få tak i undervannshus og ekstra batteri mens det er å få tak i! Da hadde du flaks. Jeg har også det kameraet, og er storfornøyd med det. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jepp! Har fått det i hus nå, så det var riktig at de hadde ett kamera igjen. Lenke til kommentar
Dusk Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jepp! Har fått det i hus nå, så det var riktig at de hadde ett kamera igjen. Noen som veit om noen brukte til salgs. ??? Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Sklir litt OT nå, men vet noen om undervannshus til F40fd også, og evt. hvor? Fant ikke på prisguiden, men det trenger jo nødvendigvis ikke bety at det ikke finnes. Edit: Kom over denne typen på eBay på denne siden. Noen som har forsøkt denne fattigmannsvarianten, og i såfall uten å drukne kameraet? Endret 14. februar 2008 av Manskow Lenke til kommentar
Zpeed_ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er F50 en erstatter for F40fd? Bør man være kjapt ute hvis man skal kjøpe f40fd, eller er det mulig at dette faller enda mer i pris utover våren...? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er F50 en erstatter for F40fd? Bør man være kjapt ute hvis man skal kjøpe f40fd, eller er det mulig at dette faller enda mer i pris utover våren...?Nei, F50fd erstatter F31fd, mens F40fd erstatter F20. F40fd kan nok enda falle litt til i pris, men ikke regn med de store summene. F31fd rakk aldri å komme så langt ned i pris som Fujifilm hadde tenkt, for den ble sluttsolgt til en høyere pris. Sklir litt OT nå, men vet noen om undervannshus til F40fd også, og evt. hvor? Fant ikke på prisguiden, men det trenger jo nødvendigvis ikke bety at det ikke finnes.Det finnes, WP-FX40 er modellen. http://www.fujifilm.no/FullArticle.aspx?m=191&amid=5483 Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jøss, så det finnes. Takk for info. Hadde det i tillegg også vært leverandører på denne siden av kloden.... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jøss, så det finnes. Takk for info. Hadde det i tillegg også vært leverandører på denne siden av kloden....Det er det også :o) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det står klart og tydelig i retningslinjene at kjøp og salg i forumet er forbudt. Dette holder vi til bruktmarkedet. Allikevel er det noen som ikke helt får med seg dette. Videre forsøk på salgsannonser vil bli belønnet med advarsel. Det aktuelle innlegget er fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå