Gå til innhold

Hvor selges Fujifilm FinePix F30/F31fd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er dårlig at de ikke tar inn flere siden det er jo de to modellene som er best

Helt enig . Jeg har selv F30 , og den er bare helt Konge. Kunne aldri tenkt meg å ''oppgradere'' til F40 eller F50.

Håper du får tak i modellen.

Ja det er som vi så ofte har påpekt at kvantiteten er lettere å selge enn kvaliteten, som er vanskeligere å dokumentere når kameraene ligger i hyllen i butikken. Megapiksler er lettere å forstå enn bildekvalitet.

Det allerbeste Fuji kompakt synes jeg med andre er F11. Dette har mindre oppskarping enn F30, men er kanskje litt mindre ergonomisk og med tilsynelatende mer støy på høye iso.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg kjøpte ett f30 på en norsk web-butikk i dag, det siste de hadde :woot:

2273,- med veske. Nå må jeg bare få tak i undervannshus og ekstra batteri mens det er å få tak i!

Da hadde du flaks. Jeg har også det kameraet, og er storfornøyd med det.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Er F50 en erstatter for F40fd? Bør man være kjapt ute hvis man skal kjøpe f40fd, eller er det mulig at dette faller enda mer i pris utover våren...?
Nei, F50fd erstatter F31fd, mens F40fd erstatter F20. F40fd kan nok enda falle litt til i pris, men ikke regn med de store summene. F31fd rakk aldri å komme så langt ned i pris som Fujifilm hadde tenkt, for den ble sluttsolgt til en høyere pris.

Sklir litt OT nå, men vet noen om undervannshus til F40fd også, og evt. hvor? Fant ikke på prisguiden, men det trenger jo nødvendigvis ikke bety at det ikke finnes.
Det finnes, WP-FX40 er modellen.

http://www.fujifilm.no/FullArticle.aspx?m=191&amid=5483

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...