Lorentzt Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Etter at jeg byttet det integrerte lydkortet med et X-fi Extreme gamer lydkort har jeg fått problemer med at jeg hører min egen stemme når jeg snakker i mic'en. Helt i starten hadde jeg ikke dette problemet, men da sleit jeg med å få lyd via Teamspeak, fungerte dog på msn. Gikk inn i musikk modus og endret på oppsettet til x-fi og fikk lyden, men må ha rota til et eller annet. Noen som har et forslag til hvor jeg kan gå inn for å slå av egen mic lyd? (Mente det før var en mute du kunne bruke.) På forhånd takk for hjelpen. Endret 17. oktober 2007 av Lorentzt Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Gå inn i creative lydkonsolen å trykk på mic ikonet så den får et rødtkryss over seg. Jeg hadde ihvertfall det samme problemet og det fiksa det for meg. Mikken funker i ventrilo og andre program etter det. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Slå av micboost og eventuelt SVM på control panelet i creative, har lagt til "profesionelt" bilde som viser hvor det er De andre hører deg høyt nok selvom du ikke har boost på. Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Takker, skal prøve det i kveld etter jobb Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Fikk satt kryss over mic'en og da fungerte det fint. Takker så mye for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå