RSy Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har tidligere testet PC Anywhere, og synes dette fungerte greit, bortsett fra at det går veldig tregt. Kan noen av dere som kjenner til slike programmer gi meg noen tips om hvilket som er best? Da med tanke på funksjonalitet, hastighet og sikkerhet. RSy Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Remote desktop client/server som ligger i win xp & win 2000 Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Syns NetOp er best, men det er ganske dyrt. VNC er et godt og gratis alternativ. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 "]Remote desktop client/server som ligger i win xp & win 2000 Sinnsykt tregt over internett. Men dette gjelder kanskje alle slike programmer? Lenke til kommentar
LIA Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Remotely Anywhere er et godt alternativ. Lenke til kommentar
RSy Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg forstår det slik at NetOP er best, bortsett fra kostnaden. Lenke til kommentar
RSy Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Noen andre som kan si noe om disse programmene? Jeg har testet NetOp, men fikk det ikke til å virke orntlig. Når jeg kobler til blir skjermene på hosten helt sorte. RSy Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Vet ikke hvilket som er best, men du har lite å tape på å prøve VNC. Jeg kontrolerer en 486 med det, og det funker flott. Det er lite og gratis. Lenke til kommentar
bjahoff Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har tidligere testet PC Anywhere, og synes dette fungerte greit, bortsett fra at det går veldig tregt. Kan noen av dere som kjenner til slike programmer gi meg noen tips om hvilket som er best? Da med tanke på funksjonalitet, hastighet og sikkerhet. RSy Har hørt at eit som vart uttala proxy (proksy?) var svært bra med lite forsinkelse. Lenke til kommentar
RSy Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Har testet VNC - og dette var jo genialt! Bortsett fra en liten meget viktig ting: Jeg har to skjæmer (nView). Når jeg bruker VNC får jeg bare opp skjerm nr 1. Hvordan løser jeg dette? RSy Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har tidligere testet PC Anywhere, og synes dette fungerte greit, bortsett fra at det går veldig tregt. Kan noen av dere som kjenner til slike programmer gi meg noen tips om hvilket som er best? Da med tanke på funksjonalitet, hastighet og sikkerhet. RSy Har hørt at eit som vart uttala proxy (proksy?) var svært bra med lite forsinkelse. Har testet PCAnywhere, Netfinity og Proxy. Proxy er den desidert raskeste av disse. Programmet er svært enkelt å bruke. Demo kan lastes fra : http://www.funk.com/remote_control/enterpr...prise/proxy.asp Yoda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå