Fredrik- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ugh, jeg drev å ryddet i GMailen min, da jeg fikk en melding fra avast: Hvordan i allverden kan det ha seg? Det er ikke et attachement som er infected, men det virker som det er et skript som ville kjøres fra googles link.. Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ugh, jeg drev å ryddet i GMailen min, da jeg fikk en melding fra avast: Hvordan i allverden kan det ha seg? Det er ikke et attachement som er infected, men det virker som det er et skript som ville kjøres fra googles link.. LoveLetter viruset er vel 5-7 år gammelt nå. Mener det var skrevet i visual basic. Kan kjøres som et skript. (Noe en på jobben fikk erfare da han dobbelklikket på filen ved en feil..) Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Det jeg ikke forstår er hvordan det har kommet seg frem til min browser, spesiellt over gmail/google? Jeg fortsatte oppryddingen i mailen min nå, uten å støte på en ny warning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå