kverna Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvordan er det å signere med "x" på diverse dokumenter ? Navnet mitt står under linja jeg skal signere på, men jeg har hørt ett sted at det er lovlig å signere med x. Hvordan er regelene ? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er jo ikke lovlig lenger... det var jo bare før da 70% var analfabeter! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har også hørt fra forskjellige personer at dette er "lovlig", men har aldri giddet å sjekke det ut selv for å få bekreftet det. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er jo ikke lovlig lenger...det var jo bare før da 70% var analfabeter! Har du link til dette ? Når blei det "ulovlig" ? Jeg har også hørt fra forskjellige personer at dette er "lovlig", men har aldri giddet å sjekke det ut selv for å få bekreftet det. Samme her. Men kan vel ikke være farligere enn at man får papirene tilbake med beskjed om ordentlig signatur ? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har hørt at du kan underskirve med hva du vil. Hvem kan uansett beveise at du har skrevet feil signaturerer er uansett ganske kryptiske. Vet at mange i Russland bruker "X" som underskrift fordi det er såpass mange som ikke kan skrive. i alle fall uteliggere osv. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tenkte jeg skulle begynne å signere litt med X selv jeg. Syns det er litt småkult egentlig Skal bli moro å se hva folk sier når jeg gjør det Lenke til kommentar
dioX Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Spurte moder'n som jobber i posten.. Ingen der hadde godtatt "X" som signatur. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skrev under slik at signaturen som kommer på bil-lappen min blir Håkon Jihad. Vil dette få konsekvenser senere? Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Gleder meg til du forteller om dine erfaringer med den signaturen! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skrev under slik at signaturen som kommer på bil-lappen min blir Håkon Jihad. Vil dette få konsekvenser senere? Tja, hva vis du blir stoppa? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg skrev under slik at signaturen som kommer på bil-lappen min blir Håkon Jihad. Vil dette få konsekvenser senere? Dokumentforfalskning? Omlag 5000 i bot eller tre til sju dager i fengsel. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg skrev under slik at signaturen som kommer på bil-lappen min blir Håkon Jihad. Vil dette få konsekvenser senere? Dokumentforfalskning? Omlag 5000 i bot eller tre til sju dager i fengsel. Game, set, match. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Men om man skriver under med "lege-underskrift", da? De er jo helt umulige å lese, og som oftest bare en strek og en krusedull. http://www.zug.com/pranks/credit/ Endret 16. oktober 2007 av Khaya Ivorensis Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 http://www.zug.com/pranks/credit/ Haha, genialt Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg skrev under slik at signaturen som kommer på bil-lappen min blir Håkon Jihad. Vil dette få konsekvenser senere? Dokumentforfalskning? Omlag 5000 i bot eller tre til sju dager i fengsel. Game, set, match. Det kan jo umulig være det da. Det står Håkon og det ekte etternavnet mitt i trykte bokstaver over signaturen. Det er jo ikke noe krav om at signaturen skal være mitt ekte navn? Pappa har initialer, leger har en krussedull, og jeg har Jihad. Kan da umulig gjøre noe. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det burde da være lovlig? Så lenge du kan si at det er din signatur så kan vel alt tilogmed "jeglikerkuk" være din signatur? Eller? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Det skal samsvare. "samsvare" med navnet eller med signaturen bakpå ett kort man fikk når man var 14år ? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det skal samsvare. "samsvare" med navnet eller med signaturen bakpå ett kort man fikk når man var 14år ? Sertifikat 14 år? Jøss. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det skal samsvare. "samsvare" med navnet eller med signaturen bakpå ett kort man fikk når man var 14år ? Sertifikat 14 år? Jøss. Kan ha vært Visa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå