ttt Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva/Hvem er det som plukker ut vinneren? Eg går ut frå at det er det same som hos Gamer.no. Der "ber [vi] databasen hente ut et gitt antall helt tilfeldige personer blant de som har svart korrekt." Lenke til kommentar
Intani Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 De har sikkert et oppblåsbart basseng og så får de laserprintere til å printe ut ark med navnene våre, deretter smører de inn en uheldig ansatt med tjære og ruller ham rundt i bassenget. Deretter er det til med verks høytrykkspyleren og det arket som sitter igjen er vinneren. Hva? hvis det er slik de gjoer det er det ikke rart ingen av oss vant Lenke til kommentar
goggys Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hadde alle rett, som så mange ganger før, men vant som vanlig ikke. Har en sterk mistanke om at det finnes en konspirasjon mot meg innenfor hardware nettverket! Jeg har gjenomskuet dere, og dere skal få svi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva skal du gjøre? Bytte avatar? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva/Hvem er det som plukker ut vinneren? Eg går ut frå at det er det same som hos Gamer.no. Der "ber [vi] databasen hente ut et gitt antall helt tilfeldige personer blant de som har svart korrekt." Korrekt. Alt Håvard gjør er å velge "En vinner" og klikke på en knapp så får han et navn og en e-postadresse. Fint liten mulighet for han å påvirke resultatet. Men selvsagt har vi implementert en algoritme som kvoterer jentenavn og gir de langt, langt høyere vinnersjanse, for å være politisk korrekte Gratulerer til vinneren, den laptop-en virker faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Pokker. Blanda Turbo Memory med Hyper Memory i forbifarten. Neste gang Googler jeg spørsmåla. Da vinner jeg nok. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg var med på denne konkurransen. Hadde alle riktige. Også er det en jente som vinner.....!!?? Hva skal en jente med bærbar pc da lissom, bruk`an som sminkeskrin lissom? Skjermen er et speil lissom. Nei vettu hva. Jenter som vinner premier du lissom pøh.... du er noe for deg selv. Selvsagt forsjell på bruken, noen til skole/studie bruk...andre til msn og chatting... Og ikke minst de som vill ha den for så å plukke den sund, eller bruke den som tørkeklut eller forsøkskanin for å se om den tåler vann i store mengder Pokker. Blanda Turbo Memory med Hyper Memory i forbifarten. Neste gang Googler jeg spørsmåla. Da vinner jeg nok. hehe.. lett gjort, men dette er egentlig turbo memory: http://www.intel.com/design/flash/nand/turbomemory/index.htm Så jeg lurte egentlig på det der lenge... Og etter det jeg har sjønt har ikke ready bost noe med turbo memory å gjøre... Ready bost er en forenkla utgave av bruk av virtuelt minne... så du kan fint bruke det i windows xp, linux etc Endret 15. oktober 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ajaj, svarte feil på det ODM spørsmålet, trodde at det ikke kunne være svar alternativ a siden asus ikke lager cpu og gpu og slikt. Så det er jo ikke heeelt fra bunn. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Svarte rett på alt som vanlig, og vant ikke, som vanlig. Jeg synes faktisk spørsmålene var veeeldig enkle, brukte 20sekunder på å svare og levere. Vanligvis så pleier de å være litt tricky... Gratulerer till vinneren, jeg er litt mer enn middels misunnelig nå. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Argh, atter en gang så hadde jeg alt riktig, men som vanlig så ble det ingen premie. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg slurva som en galning og fortjente ikke en minnepinne engang. Gratulerer til Camilla. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det var nok firer'n de fleste brant seg på. Japp. Wikipedia var uklar der. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 I want a redraw! -- Gratulerer til vinneren Lenke til kommentar
mohseni Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 JEG VANT ikke. Alt rett men, dessverre. Hva/Hvem er det som plukker ut vinneren? De som bestemmer at vinneren denne gangen skal være en av de underrepresenterte. i dette tilfelle ei dame. Ære være likestilling. svarte alt riktig, og hadde ikke imot å vinne en slik en selv. vel vel, grattis Camilla Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Gratulerer så mye! Gah.. selv hadde jeg bl.a. feil svar på spørsmålet om "eee"-maskinen. -_- Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 De som bestemmer at vinneren denne gangen skal være en av de underrepresenterte. i dette tilfelle ei dame. Ære være likestilling. svarte alt riktig, og hadde ikke imot å vinne en slik en selv. vel vel, grattis Camilla Men så er det en algoritme som plukker ut vinneren da. Så med mindre Hardware.no-utviklerne har laget en snedig algoritme som favoriserer jentenavn, så tror jeg det burde være ganske så tilfeldig. Er ikke ofte jenter vinner disse konkurransene. Gratulerer Camilla! Vel fortjent! Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hadde vært morro å hatt med om du var jente eller gutt der hvor man skriver inn navn, epost etc ved slutten av konkurransen. Bare for å se hvor mange gutter det er som deltar ifht jenter Gratulerer til vinneren foresten Endret 15. oktober 2007 av Zipman Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Strengt tatt behøver ikke Camilla ha deltatt, men at Pappa har levert flere svar med alle i familien Men synes det er litt misunnelse blant enkelte her, fy Endret 15. oktober 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Gratulere til vinneren! Lenge til neste konkurranse? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Strengt tatt behøver ikke Camilla ha deltatt, men at Pappa har levert flere svar med alle i familien Men synes det er litt misunnelse blant enkelte her, fy Pleier alltid å fylle inn 3 personer i familien for hver spørreundersøkelse, forskjellig ip hver gang selvsagt. Har ikke vunnet noe enda :| Edit: Jo, har skaffet meg 2 beta keys til TBC som jeg fikk solgt Endret 15. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå